לקוחות יקרים!! ,,,,הגיעו תחפושות לכלבים ,,,,ומשלוחים לכל הארץ,,, יש עיכובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו
2014-04-02 10:50:55 Admin

מזון לכלבים – אוכל רטוב

מזון לגורים הוא מזון רך, עתיר קלוריות ועתיר ויטמינים וסידן. ויטמינים וסידן אלו הכרחיים להתפתחותו התקינה של הגור ולבניית השלד והשרירים. מעל גיל שנה הכלב נחשב לכלב בוגר וזקוק לאוכל שמזין ומשביע אותו, ומאפשר לו איכות חיים גבוהה. כאשר הכלבים שלנו מזדקנים ישנה הידרדרות בתפקוד מערכת העיכול והיחלשות השיניים. לכן, מזון לכלבים המיועד לכלבים קשישים הוא מזון רך, קל לעיכול, ובו בזמן מספק לכלב הקשיש את צרכיו התזונתיים.

מה בנוגע למזון יבש או רטוב?

מזון יבש מותאם, כאמור, לגיל הכלב, וגודלו מותאם למנשך הלסת שלו. מזון יבש לגורים מיוצר בצורת גרגירים או קופטיות קטנות ואילו מזון יבש לכלבים בוגרים מיוצר בצוהר קופטיות גדולות. הזנה יומיומית של הכלב מבוססת ברוב המקרים על מזון יבש, בעיקר בגלל המחיר. יתרה מכך, אוכל לכלבים שהוא מזון יבש הוא בהחלט מזון בריא ומזין! מזון רטוב אינו בהכרח בריא יותר או נכון יותר, אלא שהוא יקר יותר, וכאשר מדובר בכלבים בוגרים (בפרט מגזע בינוני עד גדול), הזנה יומיומית על טהרת המזון הרטוב כרוכה בעלויות גבוהות. תעשיית המזון לכתבים מקפדות לייצר מזון יבש גם לכלבים בעלי בעיות רפואיות, נטיות לאלרגיות, קיבה רגישה, משקל עודף ועוד. לכן, ברוב המקרים אין ההעדפה חד משמעית למזון הרטוב והיקר, ולכן רוב בעלי הכלבים משתמשים בקופסאות שימורים אלו על תקן מתנה, צ'ופר, או גיוון בתזונה. יחד עם זאת, אם הכלב שלכם סובל מבעיות שיניים שמשקות עליו ללעוס את האוכל, או מבעיות עיכול המקשות עליו לעכל את המזון היבש, יש בהחלט לשקול להזין אותו באמצעות מזון לכלבים רטוב. מזון רטוב יכול להכיל עוף, בקר, בשר, טלה, עגל או להימנע ממרכיבים אלו אך לספק את טעמם. גם המזון הרטוב מיוצר באופן כזה שיכול להתאים לכלבים בוגרים ללא בעיות מיוחדות או לכלבים בעלי רגישויות בריאותיות מסוימות.