לקוחות יקרים!! ,,,,הגיעו תחפושות לכלבים ,,,,ומשלוחים לכל הארץ,,, יש עיכובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו

סוגי כלבים| כלבים קטנים -פודל

כלבים קטנים- פודל - מולי

פודל

מה לא נאמר כבר על הכלב הגזעי המפורסם הזה ועדיין רבים חושבים כי הפודל הוא משפחת כלבים קטנים ולא חזק – ראו הוזהרתם, הדבר פשוט לא נכון! מולי חיות מחמד שמח לנפץ לכם את הדימוי של כלבי הפודל ולהעניק לכם את כל המידע על הכלב הנפלא הזה בטרם רכישתו.

מקורות הפודל

מקור הפודל הוא בגרמניה. השם ניתן לו מהמילה POODLE: להשתכשך במים. הכלב אוהב מאד לטבול במקורות מים מכל הסוגים – מחופי ים ועד אגמי מים עומדים. הכלב אינו רואה במים נטל, בשונה מכלבים אחרים, אלא מקור להנאה, שעשוע וצייד. כלבי פודל היו ברי שימוש באירופה בזמנים עתיקים כציידי ברווזים, וסייעו גם לציידים עם נשק קר להביא את הפגרים שהם הרגו. האצולה הצרפתית החזיקה בפודלים אשר שימשו לה כלבי ליווי וחיות מחמד בשל היותם כלבים קטנים ומכל סוגי הכלבים נמצאו המתאימים ביותר. דיוקנו של כלב זה היה נמצא כבר בשנת 30 לספירה על גבי תבליטים, פסלים, קברים רומיים ומטבעות. 

אילוף הכלב

נחשב קל מאד לאילוף, ובעל אינטיליגנציה גבוהה. כלב הפודל יכול להישמע לבעלים שלו גם אם הוא אינו מאלף מקצועי תוך זמן קצר. ההנחיות אשר ניתן לקבל בחנות מולי חיות מחמד בנושאי אילוף קלות לביצוע ומניבות תוצאות מיידיות.

פודל TOY

כלב הפודל הקטן ביותר: גובהו של כלב גדול מגיע ל 28 ס"מ לכל היותר. זהו כלב קטן וחכם המסוגל לשמח את בעליו. שיערו אינו נושר, ועיצוב השיער שלו נחשב ליפה ומרהיב. חשוב לסרק ולהבריש את שיערו למניעת היווצרות קשרים, ולהתייעץ עם ספרי כלבים בנושא זה. כמו כן, חשוב לבצע טיפולים נגד דמע בשל נטייתו לדמוע. התכשיר המומלץ לשם כך הוא Angel eyes.

פודל בגדלים נוספים – ננסי, בינוני וענק

הפודל הננסי מגיע לגובה 35 ס"מ לכל היותר. בדומה לפודל הטוי, גם הוא נחשב לכלב שאינו גדל מעבר למגבלה קטנה של גובה. הברשת השיער וטיפוחו בכלב זה חשובים אף יותר בשל גודלו הרב יותר: הסיכוי לקשרים בשיער הולך וגדל. גם לסוג זה יש לבצע טיפולי דמע בעיניים באמצעות תכשיר Angel eyes.
הפודל הבינוני הינו כלב שמתנשא לגובה של עד 45 ס"מ. מבנה השיער שלו דומה לזה של הפודלים הקטנים מהפסקאות שלעיל, וגם לו ישנה הנטייה לדמוע. חשוב לספק גם לכלב זה טיפול בתכשיר Angel eyes נגד הדמעות. בכלבים גדולים חשיבות טיפולי הדמע מקבלת משנה תוקף שכן גודל הדמעה והכתם שהיא יוצרת על הפרווה – נראים היטב לעיין בשונה מכלבים ננסיים ו- TOY.
פודל ענק הינו כלב בגובה 60 ס"מ לכל היותר. בדומה ליתר הזנים – חשוב לספק לו טיפולי שיער וטיפולים נגד דמעות על מנת למנוע את זליגתן על הפרווה היפה. חשוב לבקר אצל ספר כלבים מקצועי לעתים תכופות לשם תספורתו של הכלב, שכן בשל גודלו הרב הסיכוי להיווצרות קשרים בשיער גדל.
לרכישת כלבי פודל גזעיים ולבירור הגזעים הקיימים, מוזמנים ליצור קשר בטלפון 03-9624844 ונשמח לסייע בכל!





מחפש כלבים למכירה בקניית גור  תקבל הדרכת גורים חיסון תילוע חייג למולי 03-9624844

אהבתם   שתפו  בפייסבוק
כאן מולי ממולי חיות מחמד 
שתפו בפיסבווק



כשמחליטים לבחור כלב נתקלים בהמון שאלות לפניכם עוד מבחר כתבות ומאמרים בנושא
1.בחירת כלב   

2.גור חדש בבית 

3.איך נבחר את הכלב המתאים 

4.סוגי כלבים| כלבים קטנים –צי'וואווה 

5.סוגי כלבים |כלבים קטנים –יורקשייר טרייר 

6. סוגי כלבים |כלבים קטנים-שי צו 

7. סוגי כלבים |כלבים קטנים-קבלייר קינג צאלס

9. סוגי כלבים |כלבים קטנים-מלטז

10.גורי צי'וואווה ננסיים

11.כלבים קטנים לאנשים מיוחדים

12.מולי מתיחס לגורי כלבים כמו תינוקות

13.סוגי כלבים קטנים למכירה

14.כלבים למכירה כלבים למסירה 

15.כלבים למכירה כלבים למסירה

16.מעוניין לקנות כלב גזעי מיוחד ?גור כלבים למכירה

17.שמות לכלבים-א-י 

18.שמות לכלבים כ,צ-ת

19.שמות לכלבים ק,ר,ש  

20.חנות חיות וגורים למכירה

21.חנות כלבים ליווי והדרכה בטיפול כלבים על ידי צוות מקצועי 

22.כלבים קטנים,כלבים גדולים מתוסים נפוצים

23.כלבים למכירה חתולים למכירה הדרכה צמודה

24.כלבים גזעיים יתרונות וחסרונות 

25.מתלבטים בן אימוץ כלב גזעי לבן אימוץ כלב מעורב

26.שוקלים לאמץ כלב 

27.חנות גורים בראשון לציון 

28.גורים למכירה –כלבים גזעיים בלבד

29.גורים למכירה לכל מי שיודע הכלב חברו הטוב של האדם

30.מעוניינים לרכוש גור 

31.בעיות בבחירת גור

32.איך לבחור גור חדש 

33.הבית לגור החדש