לקוח יקר!! ,,,,הגיעו גורים לחנות ,, ,,,,ומשלוחים של מזון וציוד -לחיות מחמד ,,,לכל הארץ,,, יש עיכובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו

סוגי כלבים | כלבים קטנים -ציוואווה


סוגי כלבים | כלבים קטנים -ציוואווה

מעוניין בכלב גזעי המשמש כחיית מחמד במולי חיות מחמד תמצאו את הכלבים הקטנים הכי מטופחים והכי אהובים מסיבה מאד ברורה ומובנת: כל אחד מהכלבים המגודלים ומטופחים בחנות של מולי חיות מחמד הוא הרבה יותר מכלב, הוא בן בית. אנחנו במולי חיות מחמד גאים להציג בפניכם את הצ'יוואווה, כלבון שהוא כולו תוצר של אהבה.

תכונות פיזיות של צ'יוואווה במולי חיות מחמד

הצ'יוואווה הוא הגזע הקטן ביותר בעולם כולו ובין הגזעים החביבים על ילדים ומבוגרים כאחת. אם אתם מחפשים חבר נאמן שיתריע בפני כל זר, יעניק אינסוף אהבה וגם ידע לבקש אותה – הצ'יוואווה הוא הכלבון שלכם. מסתבר שהצ'יוואווה הוא גם חתיך רציני: מבנה גופו מוצק, הוא בעל זנב ארוך ומרשים ועיניו עלולות להיות בולטות (גם אם לא מעצבנים אותו). פרוותו עשויה להיות קצרה או ארוכה בצבעי השוקולד: חום, שחור או לבן ואפילו שילוב מגוון בין הצבעים. משקלו של הצ'יוואווה מגיע עד ל 2-3 ק"ג וגובהו ל 15-21 סנטימטרים.

מי מתעסק? זה צ'יוואווה! – תכונות אופי מרכזיות

ידוע כי לכלבי צ'יוואווה יש פתיל קצר. הם טמפרמנטיים, דינאמיים, אוהבים לרחרח ולבדוק ולא אחת גם עוברים את הגבול כשהם דוחפים את אפם למקומות לא להם... מוכר? אכן, לא קל לאלף את הצ'יוואווה. נדמה כי מישהו שם החליט למזער את ככלל התכונות של העם היושב בציון לכלב קטנטן, סקרן, חכם בטירוף ולפעמים גם חוצפן. אז איך תאלפו את הצ'יוואווה? באמצעות משמעת בסיסית ומערכת חוקים ברורה ומוגדרת מהיותו גור.
מולי מעניק לצ'יוואווה את האהבה והגבולות הנוקשים להם הוא זקוק אולם בכל מקרה, מולי שמח לענות לכל שאלה ולתת יד באילוף. אצלנו במולי חיות מחמד תמצאו את הגורים המתוקים, הסקרנים ומלאי אהבה - - בדיוק כמותכם.

לא רוצים לישון, רוצים להשתגע – מזון ומשחק לצ'יוואווה

הצ'יוואווה הקטן איננו אלא סוללת אנרגיה קטנה אותה יש להטעין כמה פעמים מדי יום על מנת לשמור על רמת חיוניות ועל שמחת החיים הטבעית המאפיינת אותו. למעשה, הצ'יוואווה הקטן שלכם יאכל כמעט כל מה שתתנו לו, אולם אם הוא מראה הפרשות לבנות קטנות, כדאי להתקשר למולי כדי לבדוק אפשרות של החלפת המזון. רוב כלבוני הצ'יוואווה יאכלו כל מזון שתבחרו עבורם ובכל זאת רצוי לפקוח עין ולהיות ערניים למידת האהבה וההנאה שיש ליקירכם מאכילת המזון שנבחר עבורו.

ממה להיזהר?

כלבוני צ'יוואווה המקסימים נוטים להיות בעלי בטחון עצמי מופרז ובשל כך עלולים להסתבך עם כלבים גדולים מהם. כמו כן, עלולים להיפגע הכלבונים הקטנים מילדים שאינם מודעים לכוחם על הכלבים ולכן, אם יש לכם ילדים קטנים – רצוי להכינם קודם לבואו של הצ'יוואווה הקטן או לבחור כלב אחר.
כמו כל מפונק אחר, אם יש דבר אחד שכלבוני צ'יוואווה משוגעים עליו יהיה זה אמבטיות השמש המפורסמות שלהם, בהן הם מסוגלים לשכוח את עצמם במשך שעות ולהסתכן בקבלת מכת שמש או להתייבש.
אם אתם מתכוונים לנסוע לטיול, דאגו טוב טוב להשגחה צמודה. כלבוני צ'יוואווה צמודים תמיד לבעליהם וכאשר אלו נעלמים מהשטח – עלולים היפהפיים הקטנים לפתח חרדת נטישה, לנבוח ללא סיבה ולהיהפך תוקפנים. התנהגויות אלו אינן נובעות אלא משום שהם זקוקים לחיבוק, ליטוף והרבה הרבה אהבה וצומי.

אצל מולי חיות מחמד ניתן למצוא ציוואווה  רוצה גור כלבים חייג 03-9624844

אהבתם את  ספרו לחברים  בפייסבוק
כאן מולי ממולי חיות מחמד
שתפו בפיסבווק


 
לכתבות ומאמרים נוספים בנושא בחירת גור-לחץ

1.בחירת כלב   

2.גור חדש בבית 

3.איך נבחר את הכלב המתאים 

5.סוגי כלבים |כלבים קטנים –יורקשייר טרייר 

6. סוגי כלבים |כלבים קטנים-שי צו 

7. סוגי כלבים |כלבים קטנים-קבלייר קינג צאלס

8. סוגי כלבים |כלבים קטנים-פודל

9. סוגי כלבים |כלבים קטנים-מלטז

10.גורי צי'וואווה ננסיים

11.כלבים קטנים לאנשים מיוחדים

12.מולי מתיחס לגורי כלבים כמו תינוקות

13.סוגי כלבים קטנים למכירה

14.כלבים למכירה כלבים למסירה 

15.כלבים למכירה כלבים למסירה

16.מעוניין לקנות כלב גזעי מיוחד ?גור כלבים למכירה

17.שמות לכלבים-א-י 

18.שמות לכלבים כ,צ-ת

19.שמות לכלבים ק,ר,ש  

20.חנות חיות וגורים למכירה

21.חנות כלבים ליווי והדרכה בטיפול כלבים על ידי צוות מקצועי 

22.כלבים קטנים,כלבים גדולים מתוסים נפוצים

23.כלבים למכירה חתולים למכירה הדרכה צמודה

24.כלבים גזעיים יתרונות וחסרונות 

25.מתלבטים בן אימוץ כלב גזעי לבן אימוץ כלב מעורב

26.שוקלים לאמץ כלב 

27.חנות גורים בראשון לציון 

28.גורים למכירה –כלבים גזעיים בלבד

29.גורים למכירה לכל מי שיודע הכלב חברו הטוב של האדם

30.מעוניינים לרכוש גור 

31.בעיות בבחירת גור

32.איך לבחור גור חדש 

33.הבית לגור החדש