לקוחות יקרים!! ,,,,הגיעו תחפושות לכלבים ,,,,ומשלוחים לכל הארץ,,, יש עיכובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו

חטיפי אילוף לכלבים

חטיפי אילוף לכלבים – לבחור חכם

אם הכלב שלכם אוכל רהיטים או לא מקשיב לבקשותיכם ממנו, אם הוא מתנפל על זרים ברחוב ולא מפסיק גם כשמצווה עליו ואם הוא עשה צרכים במיטה – לא יעזור אם תכעסו עליו. על מנת ליצור אווירה נעימה ומערכת יחסים אוהבת ומלאת הרמוניה עם הכלב – חטיפי אילוף כלבים יכולים לעשות את העבודה. ריכזנו עבורכם רשימה של חטיפי אילוף ייחודיים ומפנקים שתוכלו למצוא אצל מולי חיות מחמד.

מערכת התניות חיוביות

מי שכבר הספיק להכיר אצל מולי או בבית – יודע שכלבים הם בעלי חיים מקסימים, מלאי חום ויודעים לתת ולקבל אהבה, וכן עשירים באכפתיות ויכולת הנאה מהחיים. אבל בדיוק כמו בני אדם, גם כלבים יעשו מה שמתחשק להם אם לא ייווצרו אצלם התניות שליליות וחיוביות, ואם לא יידרשו מהם המחויבויות הבסיסיות הנדרשות מכלב ביתי באמצעות תהליך אילוף כלבים.

אפקטים של חטיפי אילוף

הכלב הוא אמנם בעל חיים מבוית אולם רק משום שאינו יודע לדבר, אין משמע הדבר שהוא אינו בעל רצונות ומאווים, רגשות וציפיות. ידוע כי הכלבים הם בעלי חיים חכמים מאד ולא אחת נוצרים עם הכלבונים הקטנים המגודלים ומטופחים אצל מולי חיות מחמד תקשורת אינטימיות מלאת אהבה וחכמה.
קניית הכלב אין משמעה שקנינו את ליבו ולכן, לצפות מהכלב שיבצע את מבוקשכם פשוט כי ציוויתם עליו תהיה ציפייה לא ריאלית. כדי ליצור מערכת יחסים חיובית רצוי להשתמש בחטיפי אילוף כלבים. בדיוק כמונו, הכלבים יחזרו על מעשים המסבים להם הנאה ואם תתגמלו אותם על פעולות חיוביות בחטיף – אהוביכם החדשים יטמיעו את הלגיטימיות של הציווי ואת מהות הקשר החיובי עמכם.

אצלנו במולי חיות מחמד תמצאו מגוון חטיפי אילוף כלבים:

חטיף דנטאלי
כדי לאלף את הכלב שלכם מבלי להרוס לו את הגוף או את השיניים, רצוי לתגמל אותו בחטיפים דנטליים, השומרים על בריאות השיניים ומסירים אבן שן. החטיפים מתאימים ללעיסה ומעולים למתן חיזוק חיובי לאחר פעולה מוצלחת של הכלב.

ביסקוויטים לכלבים
ביסקוויט בטעם וניל? או אולי ביסקוויט בטעם כבש? טעם חמאת בוטנים אולי? טעמי הביסקוויטים לכלבים הקיימים כיום יכולים להטריף כל כלב ורק משום שהכלבים כל כך אוהבים את הטעמים המיוחדים רצוי להחזיק בסטוק כמות מכובדת שניתן יהיה לשלוף אותה לפעולות שהכלב מסרב לבצע.


חטיף עוף לכלבים
אם הכלב שלכם אוהב עוף (וסביר להניח שהוא אכן אוהב) – חטיפי עוף לכלבים הם הפתרון המושלם לתהליך אילוף כלבים. במולי חיות מחמד תמצאו מגוון עצום וכמעט אינסופי של חטיפי עוף מסוגים שונים ומגוונים ובשילובים שאפילו לא דמיינתם.

עצמות לכלבים
אם יש משהו שכלבים אוהבים יותר מכל – הוא עצמות לכלבים . למנוע מהכלב שלכם עצמות זה כמו למנוע ממנו אהבת חיים. עצמות קשיחות של עור פרה או חזיר יכולות להוות חטיף מעולה.


מחפש חטיף איכותי לכלב ?חייג מולי חיות מחמד 03-9624844 

אהבתם את הטיפ  שתפו  בפייסבוק
כאן מולי ממולי חיות מחמד
נתראה בטיפ הבא
שתפו בפיסבווק
 



חינוך ואילוף גורים 
-לרשותך ולהנאתך מספר כתבות ומאמרים בנושא בהצלחה בבחירה
לשאלות ומתן יעוץ בבחירה הגור ובעיות נוספות חייג 03-9624844
אהבת  
שתפו בפיסבווק


גור כלבים שותף לחיים-חלק ג

גור כלבים שותף לחיים-חלק ב

גור כלבים שותף לחיים-חלק א

חינוך גור לעשיית צרכים

לכלב שלי מגיע חטיפי אילוף

אילוף וחינוך גורים מקצועי

צעצועים ומשחקים לכלבים

חטיפי אילוף לכלבים

גור חדש בבית -איך נשמור על גור כלבים בבית

איך לחנך את הגור

החשיפה הראשונה של הגור לסביבה

מה עושים כשהכלב משתין בבית

הכנות לגור כלבים בבית

הבית לגור החדש

עבודה עם בעלי חיים -אילוף כלבים

חנות כלבים -ליווי והדרכה עי צוות מקצועי