לקוחות יקרים!! ,,,,הגיעו תחפושות לכלבים ,,,,ומשלוחים לכל הארץ,,, יש עיכובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו

יחום,הריון,והמלטה בכלבים

יחום,הריון,והמלטה בכלבים 

הריון בכלבים – כל מה שרציתם לדעת ולא היה לכם את מי לשאול

הריון בכלבים אינו דומה לכל מה שאנחנו מכירים מעולם בני האדם. ההולכות על ארבע מתייחמות פעמיים בשנה בלבד – ומראות סימנים אותם לא ניתן לפספס. אם לא עיקרנו את האהובה שלנו, עלינו להתכונן לסימנים כגון נפיחויות באבר המין, הצקות מצד זכרים, הפרשות של טיפות דם ועוד המעידים כי הסימנים של הכלבה בהריון. אם אתם מעוניינים להמשיך את השושלת של כלבתכם – עכשיו הוא הזמן.

כך הכל התחיל – תקופת הייחום

כל הריון אצל הנקבות מתחיל עם תהליך הייחום. ייחום של כלבה בהריון אורך כשלושה שבועות בערך, במהלכן קשה שלא להבחין באברי מין נפוחים ובמשיכה העזה של זכרים אל הכלבה. זו לעיתים הופכת ממש מושא למרדפים וכיבושים ולא ממש יודעת מה לעשות עם עצמה בגינה.

מה זה קרה לי, טוב לי או רע לי? – תקופת הריון
שלב ראשון בהריון
בדומה לבני האדם, גם הכלבות הנכנסות להריון מפגינות סימפטומים כגון עייפות וחוסר תיאבון, חוסר אקטיביות, פטמות נפוחות ומצבי רוח משתנים. במקרים רבים, אין מה להיבהל אם הכלבה בהריון ופורשת מהחיים המשפחתיים ומעדיפה להיוותר בחברת עצמה, אם היא ממעטת באכילה או אינה פעילה כבעבר. הריון הינו תופעה חדשה ולא ברורה עבורה, וסביר להניח שתופעת חוסר התיאבון מעידה על בחילות. אנחנו במולי חיות מחמד ממליצים לשמור על סבלנות, כעבור כמה שבועות התיאבון שב על מקומו.
שלב שני בהריון
כעבור כמה שבועות מהופעת הנפיחות והתשישות יחזור התיאבון לאהובתכם. עד מהרה תבחינו בטיפות חלב ניגרות ובעלייה במשקל. חשוב להכין מצע של מגבות ושמיכות ישנות כהכנה לקראת שלב הקינון וההמלטה בנינוחות. בהיעדר שמיכות – אל תתפלאו לגלות הפרשות על הספה.
 אז יודעים שבא אביב?
אם לא התחלתם עד עכשיו, מוטב מאוחר מלעולם לא. את חום הגוף של אהובתכם יש למדוד בתדירות גבוהה ולוודא כי הוא עומד על 29 מעלות צלזיוס. ב-24 השעות שלפני הלידה של הכלבה בהריון חום הגוף של יקירתכם ירד ל-36 מעלות ויעלה חזרה. תהליך זה יקרה שנית זמן קצר לפני הלידה. עצה קטנה ממולי: רצוי לקחת את היפה שלכם לטיול בגינה כי יכול להיות שבשלבים מאוחרים יותר ההריון לא יאפשר לה.
שעת ה-ש'
תהליך הלידה עצמו של הכלבה בהריון מלווה בתופעות שלא קשה להתעלם מהן. חוסר עניין בצעצועים שונים וחוסר מנוחה הופכים את הלידה לברורה לעין כל. הצירים יתחילו כששקיק נוזלים ירקרק ייפלט החוצה. אחריו יתחילו הוולדים לצאת בלידת ראש או עכוז. הכלבה בעצמה אחראית לניתוק חבל הטבור אבל ניתן לסייע – במידה והקריעה מתעכבת או נמשכת זמן רב. אין לגעת בגורים בידיים חשופות!

אנחנו במולי חיות מחמד מזמינים אתכם להיחשף לעולם שכולו גילויים חדשים וחוויות מרהיבות מדי יום!  אתם מוזמנים להתקשר, לבקר או לשאול כל שעולם על דעתכם!
 טיפים נוספים