לקוח יקר!! ,,,,הגיעו גורים לחנות ,, ,,,,ומשלוחים של מזון וציוד -לחיות מחמד ,,,לכל הארץ,,, יש עיכובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו
2014-06-21 17:20:14 Admin מספרה

איך להתמודד עם נשירת שיער בכלבים וחתולים

איך להתמודד עם נשירת שיער בכלבים וחתולים

נשירה של שיער בכלבים וחתולים פרווה, פרווה בכל מקום!


ספה ברוטב פרווה, מיטה בציפוי פרווה, בית שכולו פרווה
"כמה פרווה היצור הזה יכול לייצר??" – בטח תהיתם לעצמכם כמה פעמים תוך שימוש בגלגלת הדביקה להסרת שיער הכלבים מהבגדים. ובכן, מסתבר שדי הרבה. שערות באוכל, שערות על הבגדים, שערות בארונות ועל הכלים, שערות על הרהיטים וברכב – זהו המצב הקיים ברוב הבתים בהם חיים מתוקים בעלי פרווה מרובה ונטייה לנשירה.

ישנם שני סוגים של נשירה אצל כלבים –
האחת טבעית והשנייה מצריכה התייחסות מיוחדת. עם שני הסוגים ישנן דרכים יעילות ופרודוקטיביות להתמודדות, במידה ואכן תבחרו להשקיע בפשוש שלכם את היחס הדרוש.

התמודדות עם נשירה טבעית

הסוד הגדול להתמודדות עם נשירה אצל כלבים המתרחשת באופן טבעי הוא התמדה בסירוק. סירוק יסודי, רך ואוהב מדי יום הוא הדרך הטובה ביותר לחיזוק שרירי השערה של הכלב, להימנעות מפיזור שערות בכל רחבי הבית ולשמירה מפני נשירה אצל כלבים באופן קבוע.
תתפלאו לגלות כי כלביכם יאהבו מאוד את פעולות הטיפוח ויגלו הנאה רבה תחת ידיכם האוהבות. אמנם, ישנם כלבים שאינם אוהבים את הסירוק. עבור כלבים אלו תוכלו למצוא אצלנו במולי חיות מחמד מסרקים ממגוון סוגים לכלבים אהובים במיוחד. קשרים בפרווה במקרים של נשירה פרווה אצל כלבים מצריכים שימוש במסרק מיוחד שגם אותו תוכלו למצוא אצלנו בחנות.
דרך שעובדת להרגלת אהובינו לסירוק הקבוע היא באמצעות צ'ופרים. כל כלב שמסתרק – מקבל צ'ופר ומתאפק יפה עד סוף הסירוק! 

מספרת כלבים וחתולים

כמו כן נשמח לארח אותכם במספרה של מולי חיות מחמד להוריד את הפרווה שמתפזרת בכל מקום וההתמודדות תהפוך לחוויה ללא נשירה בבית .מספרת חתולים ללא הרדמה מולי מבצע תספורת מפנקת לחתול ללא הרדמה וטישטוש וללא חומרים כימים החתול שמשיר גלגלי פרווה ושיער בבית לפתע הכל נעלם 
כמו כן כשהכלב משיר שיער מולי מומחה לתספורת לכלבים כלבים קטנים גדולים מולי ספר כלבים וחתולים עם ניסיון למעלה מ30 שנה כל כלב וחתול מקבל את הטיפול שמגיע לו בהתאם לעונה גזע טיפול יופי טיפוח תספורת גזיזת ציפורניים טיפול ניקוי אוזניים אצל מולי מקבלים יחס מקצועי והמון אהבה 






ההתמודדות עם נשירה לא טיבעית

לא כל סוגי הנשירה הם חלק מהתהליכים הטבעיים שעוברים על היקרים לנו. נשירה אצל כלבים וחתולים יכולה להיות ביטוי לתופעות חיצוניות ופנימיות, להצביע על קשיים נפשיים ואפילו על בעיות פיזיות. אם תופעה של נשירה אצל כלבים נמשכת זמן רב ומתרחשת בצורה קיצונית או יוצאת דופן, חשוב להתייחס אליה בהתאם ולבחון את הסיבות האפשריות לקיומה:
  • שינוי אקלים
עונות מעבר, שינויים בטמפרטורה, הפעלת מזגן שעות מרובות באופן קיצוני ושינויים באחוזי הלחות באוויר כך פתאום – יכולים לעורר תופעה של נשירה אצל כלבים. אם ישנה אפשרות לאזן את הטמפרטורה באמצעות קירור או חימום ביתיים – ניתן להשפיע על מידת הנשירה אצל כלבים.
  • שינויים בהרגלי האכילה
שינויים בהרגלי האכילה מזון לכלבים הם בין הגורמים העיקריים להיווצרות תופעת נשירה אצל כלבים. דיאטה יזומה ומחסור בחומצות שומן הכרחיות גוף הם גורמים המורידים מכוחה של השערה ומיופייה של הפרווה. במקרים כאלה, ניתן לרכוש אצלנו במולי חיות מחמד תכשירים לחיזוק הפרווה ורצוי להשלים את תזונת הכלב באמצעות תזונה מיוחדת לדיאטה, שגם אותה תוכלו למצוא בחנות. אל תהססו להתקשר!

לחץ! תנו לפרווה או לשיער לצאת (או לנשור)

נשירה אצל כלבים הינה תופעה נפוצה בקרב כלבים בחרדה או כלבים המצויים בלחץ נפשי. לקראת מעבר דירה, עקב אבדן של אדם יקר או בשל מעבר למשפחה חדשה – אהובינו היקר יכול להראות סימני לחץ באמצעות הנשירה. נשירה אצל כלבים מבטאה פעמים רבות מצב נפשי. במקרים אלו כל שביכולתנו לעשות הוא להציפם באהבה ובתשומת לב מרבית.

מחלות וזיהומים

זיהומים בעור או מחלות תורשתיות כגון אלופסיה (היא מחלת התקרחות) – הינם גורמים מרכזיים לייצור נשירה אצל כלבים. על מנת להתמודד עם התופעה יש לגשת לווטרינר בהקדם. אצלנו במולי חיות מחמד תוכלו לקבל הפנייה פרטית לווטרינר המומחה בתחום. נתראה בחנות!
מספרה לכלבים  |מזון לכלבים| גלגלת להסרת שיער| מספרה לחתולים
נכון? אז זהו, שלא בדיוק. בדיוק כפי שההולכים על שתיים מפתחים אי אילו תופעות, גם ידידינו ואהובינו המהלכים על ארבע מתמודדים עם תופעות כגון נשירת שיער בעונות המעבר. נשירה אצל כלבים וחתולים הינה גם תוצאה של פרווה מרובה וגורמים נרכשים נוספים.
לטיפים נוספים