לקוחות יקרים!! ,,,,הגיעו תחפושות לכלבים ,,,,ומשלוחים לכל הארץ,,, יש עיכובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו
2020-09-19 04:07:09 Admin

כלבים קטנים היפואלרגנים לאנשים מיוחדים – מולי חיות מחמד

כלבים קטנים היפואלרגנים לאנשים מיוחדים – מולי חיות מחמד

ישנם סוגי כלבים מיוחדים, יוצאי דופן, חמודים מדי וכאלה שמרגישים שהם לא כמו כולם, בדיוק כמותכם. תודות לניסיון רב שנים, אנחנו במולי חיות מחמד ריכזנו עבורכם סוגים נבחרים של כלבים מיוחדים המיועדים לאנשים מיוחדים.

אהבה אינסופית

בדיוק כמו שכל אחד מכם הוא יצירה קסומה בפני עצמה וכל אחת מכן היא עולם מופלא ואינסופי של תכונות אופי, רגשות ומחשבות – כך גם היפהפיים המהלכים על ארבע שאנחנו מגדלים במולי חיות מחמד הם בעלי אישיות מיוחדת, כל אחד בפני עצמו, ולכל אחד ואחת מגיעה האהבה האינסופית שמולי ואיילה כל כך אוהבים ויודעים לתת.
בדיוק כמו שלכל אחת ואחד מאיתנו משפחה האוהבת אותנו ומהווה דוגמה, בדיוק כפי שאנו משתייכים למשפחה בעלת תכונות אופי דומיננטיות, כך גם סוגי כלבים  מקסימים שאנו מגדלים במולי חיות מחמד – משתייכים כל אחד למשפחה ייחודית המצריכה יחס שונה מכל משפחה אחרת. האם אתם מכירים את המשפחה שלכם? ואת המשפחה של אהובכם המהלך על ארבע?
 
·  כלבים בעלי נשירה

כלבים בעלי נשירה כשמם כן הם – בעלי נטייה מוגברת לנשירה או; לחילופין; כלבים בעלי פרווה קצרה. אף אחד מאיתנו אינו אוהב להתהלך בבית מלא בשערות, נכון? גם אנחנו לא. רשימה נבחרת של סוגי כלבים בעלי נשירה ואופן הטיפול הראוי בהם כוללת את הקבלייר האנגלי, הפומראניין הגרמני והפקינז. את כולם יש להבריש בתדירות חד שבועית עד יומיומית, לפי כמות השיער.

·  כלבים היפואלרגנים

אם תמיד התחלתם להתעטש ליד כלבים, אם תמיד חלמתם לאמץ בעל חיים אבל לא הצלחתם להתגבר על השיעולים וקשיי הנשימה, על הצריבה בעיניים וההתעטשויות, הנזלות והפצעים – כלבים היפואלרגניים מיוחדים המגודלים ומטופחים במולי חיות מחמד הם הפתרון שחיפשתם! מה הם כלבים היפו אלרגנים? כל הכלבונים היפים והחמודים שתוכלו לחבק ולנשק עד בלי די ובלי תופעות אלרגיות. בין סוגי הכלבים ההיפואלרגנים: הפודל, היורקשייר והמלטז.

·   כלבים לבנים


כמו כלה ביום חתונתה, כמו יונה שעצרה לבקש שלום וכמו פיה קטנה - כלבים לבנים אהובים ברחבי העולם כולו. הצבע הלבן מסמל חופש ואמת, שקט ושלום. חלק ניכר מסוגי הכלבים לבנים משתייך גם למשפחת הכלבים ההיפואלרגנים כך שמדובר בכלבים כמעט מושלמים! ביניהם נמצא את המלטז ואת הפודל, את הוסטי ובישון פריזה. חשוב לחפוף את פרוותם העדינה של הכלבים הלבנים בשמפו מיוחד שתמצאו אצלנו במולי חיות מחמד.

·  מתאים לגידול בדירה

בשנים הראשונות לחיזוק הקשר בין האדם לבין כלב הבית, היו רוב הכלבים גדולים ותוקפניים מאחר ורובם אולפו לשמירה על בעליהם מפני פורצים או גנבים. השנים שחלפו, האהבה הטבעית שלנו ליצורים החמים והלבביים והרצון להיקשר אליהם הביא לפיתוח סוגי כלבים קטנים וידידותיים יותר, אותם ניתן לגדל בבית ועם הילדים הקטנים.

·  ידידותי לילדים

חובבי הכלבים שבינינו כבר מכירים את התופעה: כלב שבאורח פלא מגונן על העולל שנולד זה עתה מפני כל אורח זר שמתקרב, כלבים שמגוננים על הילד הקטן שלכם ואחרים המשחקים עם תינוקות ומצחיקים אותם ללא הרף. כלבים ידידותיים לילדים הם אכן תופעה שאינה מוסברת בכוח השכל אבל הלב? הוא מבין הכל. אצלנו במולי חיות מחמד תמצאו כלבונים שנולדו לאהוב ילדים ותנו ללב להוביל אתכם. ביניהם:, פודל,מלטז,קבלייר,שיצו,יורקשייר,ואחרים.

· כלבים קטנים

הכלל הכי חשוב בכל הנוגע לעניין קניית גור מסוגי כלבים קטנים הוא: איפוק. למעשה, הכלבים הקטנים כל כך חמודים שנדרש איפוק עצום על מנת לא לנשק אותם במשך כל היום, לשחק איתם ובאופן כללי, מאד קל לשקוע למשחקים עם הקטנטנים המקפצים על ארבע ולשכוח מהעולם כולו. בין הגזעים הפופולאריים והאהובים תמצאו במולי חיות מחמד יש גורים למכירה מסוג גורי קליין שפיץ יפני, גורי יורקשייר, גורי שי צו ,גורי פודל, גורי מלטז,,גורי ופקינז גורי ציוואווה,ועוד מגוון עצום, רק לבוא ולהתאהב!
רוצה גור קטן שמתאים לך ? בא אלינו למולי חיות מחמד  ! חייג 03-9624844
אהבתם את הטיפ  שתפו  בפייסבוק
כאן מולי ממולי חיות מחמד
נתראה בטיפ הבא
שתפו בפיסבווק
 
מחפש כלבים למכירה בקניית גור  תקבל הדרכת גורים חיסון תילוע 

כשמחליטים לבחור כלב נתקלים בהמון שאלות לפניכם עוד מבחר כתבות ומאמרים בנושא
1.בחירת כלב   

2.גור חדש בבית 

3.איך נבחר את הכלב המתאים 

4.סוגי כלבים| כלבים קטנים –צי'וואווה 

5.סוגי כלבים |כלבים קטנים –יורקשייר טרייר 

6. סוגי כלבים |כלבים קטנים-שי צו 

7. סוגי כלבים |כלבים קטנים-קבלייר קינג צאלס

8. סוגי כלבים |כלבים קטנים-פודל

9. סוגי כלבים |כלבים קטנים-מלטז

10.גורי צי'וואווה ננסיים

11.כלבים קטנים לאנשים מיוחדים

12.מולי מתיחס לגורי כלבים כמו תינוקות

13.סוגי כלבים קטנים למכירה

14.כלבים למכירה כלבים למסירה 

15.כלבים למכירה כלבים למסירה

16.מעוניין לקנות כלב גזעי מיוחד ?גור כלבים למכירה

17.שמות לכלבים-א-י 

18.שמות לכלבים כ,צ-ת

19.שמות לכלבים ק,ר,ש  

20.חנות חיות וגורים למכירה

21.חנות כלבים ליווי והדרכה בטיפול כלבים על ידי צוות מקצועי 

22.כלבים קטנים,כלבים גדולים מתוסים נפוצים

23.כלבים למכירה חתולים למכירה הדרכה צמודה

24.כלבים גזעיים יתרונות וחסרונות 

25.מתלבטים בן אימוץ כלב גזעי לבן אימוץ כלב מעורב

26.שוקלים לאמץ כלב 

27.חנות גורים בראשון לציון 

28.גורים למכירה –כלבים גזעיים בלבד

29.גורים למכירה לכל מי שיודע הכלב חברו הטוב של האדם

30.מעוניינים לרכוש גור 

31.בעיות בבחירת גור

32.איך לבחור גור חדש 

33.הבית לגור החדש