לקוחות יקרים!! ,,,,הגיעו תחפושות לכלבים ,,,,ומשלוחים לכל הארץ,,, יש עיכובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו

שלום לכל אוהבי הכלבים אשר רואים בחודשי הקיץ כלבים וגורים אשר ננטשים ברחובות ולא יודעים מה לעשות ? כאן מולי , ממולי חיות מחמד . בחודשי הקיץ ישנה תופעה ישראלית מאד מכוערת של המון בעלי כלבים או כלבות אשר המליטו גורים לא רצויים נוטשים אותם ברחובות. אנו אוהבי הכלבים תמיד רואים את אותם אומללים ואוספים אותם אלינו ואז נוצרת לנו בעיה , מה עושים עם עוד כלב או גור ? כי יש לנו בדרך כלל כלב אחד או יותר שהם שלנו ואין באפשרותנו לגדל כלב נוסף .

דבר ראשון להתקשר לשירותים הוטרינרים של העיר בה אתם גרים ולהודיע על כלב נטוש או גור והם יבואו לאסוף אותו או שאתם תמסרו להם בעצמכם . דבר שני להיכנס לאינטרנט ולחפש עמותה של בע"ח שאפשר למסור שם את הכלב . דבר שלישי להפיץ בין החברים שלכם שמצאתם גור מקסים והוא מחפש בית חדש . דבר רביעי לידע את הוטרינרים בעלי המרפאות הקרובות למקום מגוריכם אולי משם תבוא הישועה . דבר חמישי לפנות לחנויות בע"ח חיים וליידע שגם הם יכולות לעזור . אני מקווה שעזרתי לכם במידה ותרצו מידע נוסף תוכלו להיכנס לאתר שלנו www.dogs-cats.co.il או להתקשר 03-9624844 . להתראות מולי , ממולי חיות מחמד .

נמצאו 0 תוצאות סדר לפי: