לקוחות יקרים!! ,,,,הגיעו תחפושות לכלבים ,,,,ומשלוחים לכל הארץ,,, יש עיקובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו

איך לזהות פרעושים על החייה

שלום כאן מולי , ממולי חיות מחמד איך לזהות פרעושים על חיית המחמד שלכם .

מדיי יום אני נתקל בלקוחות שבאים אליי למספרה ואומרים לי שלחיית המחמד שלהם לא נדבקים פרעושים , ובחורף בטוח שאין פרעושים אבל לדאבוני הפרעושים "לא שמעו על כך" והם מוצצים את דמם של חיית המחמד שלנו . איך נזהה כמה שיותר מוקדם שיש פרעושים ונעצור אותם בזמן , לפני שיופיעו פצעים מדממים זיהומים ומוגלה על העור .
זה נשמע לכם פשוט אבל חייבים להיות ערניים ולגלות את הסימנים הראשוניים.

סימן ראשון חיית המחמד לא מפסיקה להתגרד סימן שני חיית המחמד נושכת את עצמה באובססיה בחלק התחתון של הגב סימן שלישי כאשר אתם מלטפים את הכלב תרגישו גרגירים או עיגולים קטנים על פרוות חיית המחמד זהו הפרשתם של הפרעושים.
סימן רביעי חיית המחמד שלנו נמצאת בחוסר מנוחה והיא טרודה ולא מוצאת מקום מרבץ נוח .

איך נראים פרעושים ?

פרעוש הוא ייצור קטן חום כהה או שחור בגודל גרגר אורז הוא קופצני ורץ מהר על עור הכלב ממקום למקום וכמעט תמיד לא נספיק לתפוס אותו באצבעות שלנו . כל שעליכם לעשות כדי ללמוד איך להדביר את הפרעושים זה להצטרף אליי למועדון הלקוחות שלנו ולמלא את שמכם ואת המייל שלכם ואנחנו נשלח לכם את הסרטון הבא בו נלמד איזה חומרים יעילים ובטוחים להשמדת הפרעושים השוהים על חיית המחמד שברשותכם .

כמה זמן לוקח להיפטר מפרעושים

רבים שואלים אותי "תגיד תוך כמה זמן נפטרים מהפרעושים" ? התשובה היא פשוטה מאד , צריך להתמקד במוקדים העיקרים אשר מובילים לפרעושים על כלבך האהוב. יש לקחת בחשבון שייצורים קטנים אלא עמידים וחזקים ובניגוד למה שרבים חושבים שהם קיימים רק בקיץ בחורף לא הרי זו טעות ביסודה והם קיימים לאורך כל השנה . המוקדים הם חצר הבית שלנו , בתוך הבית וכמובן על הכלב עצמו . אם תטפל במוקדים אלו כל שלושה שבועות ברצף תוכל להיפטר מהפרעושים ולאחר שהשתלטנו על הפרעושים יש לשים טיפות אמפולות נגד פרעושים על הכלב שלנו אחת ל 4-6 שבועות באופן קבוע . כמו כן יש קולר סרסטו לכלב קטן קולר נגד קרציות קולר נגד פרעושים שמים על הכלב בהתאם למשקל הכלב מספיק לחצי שנה עד 8 חודשים כמו כן יש גם ספרי נגד פרעושים שמפו טיפולי נגד פרעושים
העיקר הוא לאהוב את הכלב שלך ולשמור עליו .
כנסו לאתר מבחר מוצרי הדברה לכלבים

אז להתראות בטיפ הבא שבו נעניק לכם בחינם טיפים נוספים בטיפול חיית המחמד שברשותכם לא לשכוח למלא שם ומייל ...או לשתף ולשלוח לחבר כאן מולי , ממולי חיות מחמד .

נמצאו 0 תוצאות סדר לפי: