לקוח יקר!! ,,,,הגיעו גורים לחנות ,, ,,,,ומשלוחים של מזון וציוד -לחיות מחמד ,,,לכל הארץ,,, יש עיכובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו
2014-05-15 06:17:25 Admin מספרה

איך לשמור על כלבים בקיץ

איך לשמור על הכלבים בקיץ

העונה החמה


חשוב רגע על חודשי יולי-אוגוסט החמים: השמש יוקדת על הראש רוב שעות היממה, אבל כבני אדם אנו יכולים לבחור להדליק מזגן, לשתות מים קרים לעיתים תכופות על מנת לקרר את עצמנו ובאופן כלי לאפשר לגוף לתפקד באופן יעיל חרף החום הרב. לעומתנו, לכלבים בפרט ולחיות מחמד בכלל אין את האפשרות לבחור בעצמם היכן לשהות, היות והם תלויים בנו כבעליהם. משמעות הדבר הוא שעבור כלבים עשוי להיות הקיץ מטרד אמיתי, ועלינו כבעליהם מוטלת אחריות רבה בכל הנוגע לשמירה עליהם בריאים ומתפקדים בימות הקיץ הלוהטים.

טיפים שיסייעו לכם לשמור על כלביכם בקיץ:

1. מים, מים ועוד קצת מים: בין אם מדובר על הקפדה על הימצאות מים קרים בקערת הכלב בבית או בחצר (במקום מוצל כמובן), ובין אם מדובר על נשיאת בקבוק מים קרים בזמן טיולים, חשוב לזכור שכלב בדיוק כמונו עשוי להתייבש ולהיחלש, ולהקפיד להעניק לו את האפשרות ללגום ממים קרים ונקיים בכל שעות היום והלילה. על מנת לעודד שתיה מרובה, ניתן להוסיף לקערות המים מעט אבקת מרק עוף שיוסיף טעם וימשוך כלבים סרבני שתייה.

2. הימנעו מלהוציא את כלביכם לטיול לשעות החמות ביותר של היום, בהן הקרקע חמה במיוחד והסיכוי להתייבשות גובר. השעות המומלצות לטיולים עם כלבים הן שעות הבוקר המוקדמות- בהן החום עדיין לא הגיע לשיאו, ושעות הערב ואילך- לאחר שבירת החום.

3. השתדלו לא לאמץ את כלביכם מבחינת פיזית בזמן הטיול בימי הקיץ. כלבים רבים מגיעים לוטרינרים מיובשים ותשושים שעות אחדות לאחר פעילות גופנית מאומצת הכוללת ריצה עם הבעלים או משחקים ממושכים בשמש.

4. בשנים האחרונות החלה מגמה שעודדה בעלי כלבים להלביש את הכלב בבגדים לכלבים להולכים על ארבע בגדים שונים שמוסיפים להם חן ומתיקות, ובחורף אף מחממים אותם ותורמים לתחושת נועם בגוף. חשוב לדעת כי בימי הקיץ לכלבים חם ממילא הודות לפרווה הרבה שעל גופם, ויש להימנע לחלוטין מהעמסת שכבות מיותרות על גופם.

5. הברישו את פרוות הכלב לעיתים קרובות, במיוחד כאשר מדובר על גזעים בעלי פרווה עבה וסבוכה. הוכח קשר ישיר בין סירוק פרוות הכלב ובין רגישות נמוכה יותר לחום שמביא איתו הקיץ.

6. בעת הוצאת הכלב לטיול, הימנעו מללכת איתו על משטחים חמים וחלקים יתר על המידה כמו אספלט למשל, או באיזורי בנייה משטחי מתכת. משטחים חמים עשויים לגרום לכוויות בכף הרגל של הכלב ולכאבים אדירים, ולכן העדיפו טיול על דשא נעים שיאפשר לכלב להסתובב בחופשיות ללא פחד וללא עכבות.

7.בקרו במספרה לכלבים-במספרת כלבים תקבלו רחצה טיפול נגד פרעושים טיפוח הכלב לפי מצבו והתאמת תכשירים לפי פרווה אם יש צורך בתספורת 
מספרה לכלבים בראשון לציון מומלצת שם תקבל יעוץ וטיפול מתאים לחיית המחמד שלך .