לקוח יקר!! ,,,,הגיעו גורים לחנות ,, ,,,,ומשלוחים של מזון וציוד -לחיות מחמד ,,,לכל הארץ,,, יש עיכובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו
2014-05-16 06:43:02 Admin מספרה

מספרה לחיות – האם זה באמת נחוץ?

  מספרה לחיות - האם זה באמת נחוץ?
מספרה לחיות כל מי שמגדל חיות מחמד בוודאי מכיר היטב את העיסוק המתמיד בפרוות הכלב או שיער החתול, לרבות התמודדות עם פרעושים, קרציות וריחות לא נעימים ברחבי הבית. אנו מספקים ללקוחותינו שירותי מספרה לחיות- לבחירתם אצלנו או בבית הלקוח: מספרה לכלבים, מספרה לחתולים.
 
אם חשבתם כי מספרה לחיות עוסקת גרידא בתספורות של כלבים וחתולים - טעות בידכם. אנחנו מספקים לחיות המחמד שלכם תספורת מקצועית, אולם הלכה למעשה חיית המחמד שלכם מקבל טיפול. טיפול הכולל, בין השאר , תספורת. הטיפול כולל לא רק פינוק מושלם עבורו (והרווח הוא גם שלכם), אלא גם שם דגש על הפן הבריאותי של חיית המחמד שלכם. 
הטיפול שלנו כולל גזיזת ציפורניים, התאמת השמפו לחיית המחמד, גילה, גודלה וגזעה, שימור במרכך, גילוח אזורים שנוטים לצבור לכלוך- לשמירה על היגיינה מרבית של חיית המחמד שלכם, הברשה קפדנית (לרבות פתיחת קשרים במקרה הצורך) וייבוש יסודי. למותר לציין כי אנו עובדים אך ורק עם מוצרים איכותיים, המאושרים לשימוש ע"י משרד הבריאות.
 
האם אתם מסתפקים בחפיפת שיער ראשכם ומוותרים על תספורת?
האם תספורת עבורכם היא בבחינת פריבילגיה?
תספורת אינה פריבילגיה עבורכם ואינה כזו עבור חיית המחמד שלכם.
חלקכם נוהגים לרחוץ את הכלב שלכם לאחר ביקור בחוף הים או במקרים בהם אתם התפלש בבוץ. חפיפת הכלב אינה מהווה תחליף לתספורת המתבצעת בידי איש מקצוע מנוסה ומיומן. היא אינה יסודית ואינה כוללת, כמובן, תספורת. 
אגב, זה המקום לציין לאלה מכן שעדין לא יודעים: אין לחפוף כלב או חתול בשמפו המיועד לבני אדם! שמפו ומרכך לחיות מחמד מותאם לעורם ולפרוותם, כשם ששמפו המיועד לשני אדם מותאם לגופינו. שימוש שמפו לבני אדם עבור חיות מחמד עלול לפגוע בבריאות עורם ובוודאי שלא יעניק לפרוותם מראה מטופח ובריא.
מספרה לחיות מעניקה גם ניקוי יסודי לחיית המחמד שלכם וגם תספורת השומרת על בריאותו, על מראה נקי ומטופח, פרווה רכה ונעימה למגע והדפת ריח נעים. בסופו של דבר, מי מכם לא מעוניין ללטף את חיית המחמד שלו וליהנות מפרווה מבריקה ומטופחת? מי מכם אינו מעדיף לשחק עם חיית מחמד נקייה ומדיפה ריח נעים? מי מכם  אינו מעדיף למזער את כמות השיער או הפרווה ה"מתגלגלת" ברחבי הבית? וחשוב לא פחות: ביקורים שוטפים על בסיס קבוע במספרה לחיות מסייעת באופן משמעותי בהתמודדות עם טפילים כגון פרעושים וקרציות!
 
מפני שאנו בעלי ניסיון בשטח למעלה מ -25 שנה. 
מפני שהעבודה שלנו מתבצעת בסטנדרטים גבוהים מאוד, הכוללים הקפדה על כללי היגיינה מחמירים, חיטוי סכינים, החלפת סכינים בתדירות גבוהה, שימוש בחומרים משובחים בלבד, וחשוב לא פחות: מספרה לחיות של " מולי חיות" מנוסה במתן תספורות מקצועיות לכל זני הכלבים והחתולים ללא קשר לגודלם, גילם או גזעם.
מספרה לכלבים וחתולים