לקוחות יקרים!! ,,,,הגיעו תחפושות לכלבים ,,,,ומשלוחים לכל הארץ,,, יש עיכובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו
2014-05-16 07:55:58 Admin מספרה

מספרת כלבים- לא רק לבעלי שיער ארוך...

  מספרת כלבים - לא רק לבעלי שיער ארוך...
מספרה לכלבים מספרת כלבים- לא רק לבעלי שיער ארוך...
רבים שוגים בשעה שהם חושבים כי שירותי מספרה לכלבים מיועדים רק לכלבים בעלי פרווה ענפה וצפופה, וגם אז, "רק בקיץ- כי חם להם". אמנם נכון הוא שהאקלים הישראלי אינו עושה חסד עם כלבים הרגילים לחיות בארצות קרות, ואמנם נכון הוא כי תספורת בקיץ לכלבים מסוג זה מקלה באופן משמעותי על עומס החום, אולם מספרה לכלבים היא הרבה מעבר לכך, ובהחלט לא מיועדת רק ל"כלבים מארצות הקור".
 
מספרה לכלבים- כמה באמת נחוץ השירות הזה?
אם אתם אוהבים את הכלב שלכם ורוצים לשמור על בריאותו ועל מראה מטופח ונקי- מספרה לכלבים זה הפתרון עבורכם. 
בין אם אתם גרים בדירה ובין אם הכלב שלכם מבלה את רוב זמנו בחצר ביתכם- כל בעלי הכלבים מכירים היטב את ההתמודדות הבלתי פוסקת עם נשירת שיער ברחבי הבית והחצר, פרעושים וקרציות, פרווה שמדיפה ריח רע והצטברות לכלוך במקומות אסטרטגיים בגוף הכלב: בתוך האוזניים, בכפות הרגליים וסביב פי הטבעת. מספרה לכלבים מעניקה לכם שירות יסודי וקפדני הכולל שימוש בשמפו ומרכך איכותי, המותאם לסוג הכלב,גילו, גזעו וגודלו. צוות מספרה לכלבים מקפיד להשתמש אך ורק במוצרי טיפוח והיגיינה איכותיים, המכילים מרכיבים משובחים למען שמירה והגנה על עורו של הכלב ופרוותו. כלב נקי ומטופח הוא כלב שנעים לשחק איתו, לגעת בו, להתכרבל איתו וללטף אותו. 
 
למה מספרה לכלבים? כי זה בריא ונכון לכלב שלכם!
שימוש בשמפו ומרכך איכותיים- לשמירה על עורו של הכלב שלכם ועל פרווה מבריקה ובריאה. הברשה יסודית, לרבות פתיחת קשרים במידת בצורך, גזירת שערות מהאוזניים במידת הצורך וגילוחם של אזורים הנוטים לצבור לכלוך וריחות לא נעימים, גזיזת ציפורניים- מתחת לציפורניים מצטבר לכלוך רב, וכמובן תספורת המתאימה לגודל הכלב, לסוגו ולמרקם הפרווה שלו.  כן, ביקור במספרת כלבים על בסיס קבוע משדרגת את איכות חיי הכלב שלכם, ללא קשר לגילו, גודלו, סוגו וכמות הפרווה בה התברך. מספרה לכלבים שומרת על היגיינת הכלב שלכם ועל בריאותו לאורך זמן. כמו כן, ביקורים שוטפים במספרה לכלבים מסייעת לשמור על "קו נקי" מטפילים כגון קרציות ופרעושים. כלב מטופל הוא כלב נקי ובריא. אם אתם אוהבים את הכלב שלכם- שמרו על בריאותו ועל טיפוחו באופן שוטף.
 
למה דווקא מספרת כלבים של "מולי חיות"?
למולי יש ניסיון עשיר בשטח של למעלה מ 25 שנה, לרבות מתן שירותי תספורת גם לכלבים "בעייתיים". ישנם כלבים אגרסיביים יותר מאחרים, כלבים גדולים במיוחד או כלבים חרדתיים (ללא קשר לגודלם וסוגם) . למולי יש קבלות בשטח בהתמודדות על כל סוגי הכלבים, פשוטו כמשמעו. למעשה, זה המקום לציין כי לא פעם, קולגות מפנים למולי כלבים שהם עצמם אינם מסוגלים להתמודד איתם. מולי יודע כיצד לגשת לכל כלב, כיצד להרגיע את הכלבים החוששים מפני חפיפה ותספורת, וכיצד לגרום להם לשתף פעולה. 
 
מספרת כלבים של "מולי חיות"- כי לכלב שלכם מגיע הטוב ביותר!
מעבר לכך שמולי יודע ליצור קשר ולעורר אמון עם הכלב, הוא גם יודע להתאים את התספורת הנכונה לכלב שלכם. חלק מכם בוודאי חוו באופן אישי מקרים בהם הם "הפקידו" את הכלב שלהם במספרה לכלבים וכאשר שבו לאסוף אותו חשכו עיניהם: תגלחת גרועה ולא מחמיאה, תספורת לא אחידה ולא מקצועית, תספורת שלא תואמת את סוג הפרווה של הכלב ועוד. נכון, פרווה צומחת ולא מדובר חלילה בנזקים בלתי הפיכים, אבל למה לא לעשות את זה כמו שצריך, בצורה מקצועית? 
 
למה מספרה לכלבים של "מולי חיות?
כי אצלנו שירותי מספרה לכלבים זו פשוט אומנות!