לקוחות יקרים!! ,,,,הגיעו תחפושות לכלבים ,,,,ומשלוחים לכל הארץ,,, יש עיכובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו
2014-06-21 17:30:58 Admin מספרה

חנות חיות בראשון לציון - גם מספרת חיות

  חנות חיות בראשון לציון - גם במספרת חיות
גורים למכירה היות וחנות החיות שלנו מרכזת עבורכם הכל תחת קורת גג אחת- הרי שיש לנו אגף מיוחד המעניק לכם שירות מספרת חיות.
מספרת חיות- מספרה לכלבים, מספרה לחתולים
 
מה הייחוד של מספרת כלבים בחנות החיות שלנו?
 
במילים פשוטות: מקצועיות וניסיון. החוכמה היא לא רק "לגלח את הכלב עם מכונה", אלא גם להתאים את סוג התספורת לסוג הכלב, לגודל שלו, למבנה הפרווה שלו ולצפיפותה, וכמובן, שאם כבר מספרים- אז שהתספורת תהיה אסתטית.
אם חשבתם שלספר כלב במכונה היא עניין פעוט וקל- טעות בידכם.
תספורת לא מקצועית עלולה להשאיר "עקבות" או שבילים" של מסלול הגילוח של המכונה, ובסופו של דבר תקבלו כלב, שאולי נראה פחות פרוע אבל בהחלט נראה אומלל.
אם כבר מקבלים שירות של מספרה לכלבים- מגיע לכם את הטוב ביותר. מגיע לכם לקבל תמורה עבור העלות הכספית.
מספרת הכלבים שלנו- יש לה עוד יתרון חשוב על פני המתחרים. ספר הכלבים מקצועי ובעל ניסיון של למעלה מ – 20 שנה בשטח. 
 
כיצד בא ניסיון זה לידי ביטוי?
 
אין כלב שאנחנו לא מסוגלים להעניק לו תספורת נאותה והולמת.
מי שמגדל כלבים גדולים, תוקפניים או לא משתפי פעולה, בוודאי חווה על בשרו את החוויה את הלא נעימה הזו: מספרת כלבים מקבלת אותך בסבר פנים יפות, מבטיחה לך שהכל יהיה בסדר, אולם כעבר זמן מה אתה מתבקש לאסוף את הכלב שלך מפני ש"אנחנו לא מסוגלים להתמודד איתו". אצלנו חוויות מסוג זה לא קורות לעולם. מחלקת מספרה לכלבים מספקת שירות לכל סוגי הכלבים והגזעים. למען האמת, לא פעם הגיעו אלנו לקוחות שמספרות כלבים מתחרות לא יכלו לתת להם שירות מהסיבות שצוינו: כלב תוקפני, כלב חרדתי, כלב גדול מידי, חזק מידי, שלא משתף פעולה וחושף שיניים ועוד. מספרת כלבים שלנו היא בעלת ניסיון בשטח גם עם כלבים "בעייתיים" הן מבחינת מזג סוער והן מבחינת רמת חרדה גבוהה. חלק מהמקצועיות שלנו היא לדעת ליצור קשר עם הכלב בטרם ביצוע התספורת, להרגיע אותו, לעבוד בקצב של הכלב, להרגיש כל כלב לגופו של עניין ובהתאם לכך לבצע את התספורת.
 
מספרת כלבים ומוצרי טיפוח:
 
ציינו כי כל תספורת מותאמת אישית לכלב עצמו, לגילו, לגודלו ולגזע / ים שבו. בהתאם לכך גם השירותים הנלווים הכלולים במחלקת מספרת חיות: פתיחת קשרים לכלבים בעלי שיער ארוך או פרווה צפופה וארוכה, גזיזת ציפורניים, גזירת שיער עודף מהאוזניים- הן מטעמים אסתטיים והן מטעמי היגיינה, גילוח אזורים הנוטים לצבור לכלוך. צוות העובדים של מספרה לכלבים מקפיד להשתמש אך ורק במוצרי טיפוח איכותיים, המאושרים ע"י משרד הבריאות ומותאמים לעור הכלב ולפרוותו.