לקוח יקר!! ,,,,הגיעו גורים לחנות ,, ,,,,ומשלוחים של מזון וציוד -לחיות מחמד ,,,לכל הארץ,,, יש עיכובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו
2014-08-23 12:32:23 Admin

טיפים- איך לשמור על חיית המחמד שלך -בקיץ


 
  טיפים- איך לשמור על חיית המחמד שלך  -בקיץ
 
טיפים לשמירת חיית המחמד שלך  -בקיץ
אתה חשוף לשמש בקיץ ,וגם חיית המחמד שלך !
מאוד חשוב לשמור על אמצעי זהירות והגנה מפני החום ונזקים מהשמש.
הכלב שלך או החתול סובל כמוך מחום .אם לא יותר אל תשכח שהוא מכוסה בשיער פרוותי ,והוא תלוי בך בכל קיומו. הרי אתה דואג לכל מחסורו ,בכל מה שקשור באוכל לכלב , שתיה וכל מה שקשור לתנאים שבו הוא חי .תנאי קרור או חימום ,כמובן כשחם לך אתה מדליק מזגן ובע'ח החיים שנשאר בבית מה איתו  ?גם הוא יכול להדליק כשחם לו ?? אתה יכול לצפות בכלב שאתה פותחים את הקרור איך הם מרגישים ליד המזגן , ישנן דרכים שאפשר להקל על הכלב מפני החום הגדול !
תספורת-זהו פתרון נהדר ! אומנם לשיער הכלב ישנם שימושים רבים מגינה עליו ,שומרת על חום גוף ,התספורת מסייעת יותר לבעלי הכלב, כיוון כשחם להם הם פשוט משילים את השיער, וכל הבית מתמלא בנשירת שיער. על כן אם נספר את הכלב כמובן יקל עליו מפני החום .אך חשוב לציין שהתספורת לא תהיה קצרה מידי, חשוב לשמור על עור הכלב החשיפה יכולה לפגוע בו. כלומר אסור לגלח אותו ממש קרוב לעור כדי להמנע מנזקים של דלקות ונזק חמור בעור .עדיף לעשות תספורת לעיתים תכופות.
דבר נוסף ,מאוד חשוב לא להחליט שאתה ספר כלבים .תספורת לכלב דורשת ניסיון מומחיות מקצועיות .הכלב שלך חשוב לך  ! אתה אוהב אותו, תשאיר למי שיודע את העבודה לעשות זאת .יש לו ניסיון ומכונות מתאימות ,החלפת סכינים וחיטוי .אתה יכול לפגוע בכלב וגם בעצמך בתספורת לא נכונה. על כן ספר כלבים עם ניסיון מומלץ בהחלט .תספורת תקל על הכלב ועל ביתך !
טיול עם הכלב-טיול היומי של הכלב מאוד חשוב .ושעת היציאה חייבת להיות כשעומס החום נמוך או במקום עם צל מרובה .וגם אם יש לנו כלב החי בגינה או במרפסת חייבים לדאוג למקום עם צל .
לגבי הטיול –בשעות החמות כאשר יש חום כבד רצוי לעשות יציאות קצרות. ועדין לחפש מקום מוצל לסיבוב .שעות הבוקר המוקדמות ושעות הערב ,מומלצות לסיבוב ארוך, ושחרור וחילוץ עצמות.
כמו כן אם יש לך כלב ,כמו פאג או בולדוג,בוקסר,כלבים שנחשבים עם בעיות נשימה ,כלבים אלה בעלי אף פחוס מערכת הנשימה שלהם לא פתוחה וקשה להם .הם סובלים מבעיות נשימה צריך להמעיט שיהיו תחת השמש ושלא יהיו במאמץ מרובה .שמור על שעות טיול מתאימות !
כוויות ברגליים-השמש יוקדת ,והמדרכות והחול רותחים . אם תלך יחף תיהיה לך רגישות מה הכלב שלך עובר. חייבים להקפיד ללכת בצל, ובשעות שהמשטח לא רותח .אנו ניצור פגיעות חמורות לכלב כוויות בכריות הרגלים מהליכה בשעות שהרצפה רותחת ,שמרו על רגלי הכלב !גרביים לכלבים  נעלים לכלבים 
שתייה ומזון-בקיץ אתה אוכל ושותה פחות .כמו כן גם כלבך או החתול אוכל פחות. מאוד חשוב לדאוג להם למספר דברים חשובים.
כלי המים-חשוב מאוד לדאוג שכלי המים יהיה נקי ומיים טריים כל יום כדי למנוע התיבשות נדאג שיהיה מלא כמו כן כלבים שנמצאים בחוץ או במרפסת רצוי להוסיף קוביות קרח כך נעודד את השתייה ונצנן את המים .החתולים והכלבים אוהבים יותר מים זורמים ישנם מזרקות מיוחדות לכלב וגם לחתול רמת החמצן במים עולה .וכמובן שכלי השתיה לא יהיה בשמש.
הים הוא פתרון מצוין לנו להתרענן ולכייף -מה לגבי הכלב שלנו ???
ראשית תבדוק האם הכלב שלך אוהב מים נהנה ממים ? מימיה לכלב ומה קורה עם שהייה ארוכה מחוץ לבית האם הוא ממושמע מספיק כדי שניתן לו חופש מהרצועה ויחזור אליך ?איך הוא מסתדר עם כלבים אחרים ?
ישנו חוף שאתם יכולים לבלות ביחד ישנו חוף בתל אביב שנקרא חוף הכלבים שמותר להולכים על ארבע להכנס לחוף ולהנות חוויה משותפת וכיפית חייבת לשמור מפני כללים ברורים אם אתה אוהב את הכלב
אסור להגיע בצהריים הכלב עלול להתיבש ועומס החום כבד לך ולכלב
חיבים להזהר מפסולת ושירי זכוכית ודברים חדים שעלולים לפגוע ולפצוע אותו
וכמובן מי המלח יוצרים גירוד והרגשה לא נעימה כמו שאנחנו מורידים עם מיים מתוקים את המלח כך חייבים לשטוף את הכלב ממי הים המלוחים ביסודיות עם מים מתוקים.
 
אהבתם את הטיפ
ספרו לחברים
שתפו בפייסבוק    ועשו לייק    ב-מולי חיות מחמד             
רוצים טיפים נוספים באתר
  http://www.dogs-cats.co.il/
ביוטיוב                          http://www.youtube.com/mulipets5
להתראות בטיפ הבא 
מולי

לשאלות ומתן יעוץ  חייג 03-9624844

אהבת  שתפו בפיסבווק
לפניכם מבחר מאמרים וכתבות בנושא בריאות הכלב או הגור שלך
​-לחץ ותהנה