לקוח יקר!! ,,,,הגיעו גורים לחנות ,, ,,,,ומשלוחים של מזון וציוד -לחיות מחמד ,,,לכל הארץ,,, יש עיכובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו
2014-01-13 15:38:09 Admin

מזון לכלבים- סוגים שונים מבית מולי


מזון לכלבים- סוגים שונים מבית מולי

אוכל לכלבים מתחלק לשני סוגים עיקריים, שכל אחד מהם כולל מגוון עשיר של מרכיבים. הסוג הראשון הוא אוכל יבש- אוכל לכלבים זה מגיע בפורמט של גרגירים או כופטיות. גרגרים או כופטיות אלו ארוזים בשקיות של 3 ק"ג ועד לשקים של 20 ק"ג. חשוב לציין כי גודל הגרגירים מותאם לגיל הכלב. כך למשל, מזון לגורים יכיל גרגירים קטנים, שקל יהיה לגור ללעוס אותם בהתאם לגודל מנשך הלסת שלו. מזון לכלבים בוגרים יכיל קופטיות גדולות יותר, המותאמות למנשך הלסת של הכלב הבוגר. חברות רבות מייצרות ומשווקות מזון לכלבים, כאשר ההבדל ביניהם מתבטא בהרכב התזונתי ובמחיר. למותר לציין כי אוכל איכותי יותר המכיל מרכיבים בריאים יותר יקר יותר ממזון זול בעל רכיבים זולים. הקטגוריה השניה של מזון היא המזון הרטוב, והיא מגיעה בקופסאות שימורים. כלבים מעדיפים את המזון הרטוב אולם עלותו גבוהה בהרבה מזה היבש, חכן בעלי כלבי רבים משתמשים במזון הרטוב למטרות גיוון בתפריט וצ'ופר לכלב.

אלו סוגי אוכל לכלבים תוכלו למצוא אצלנו?

"מולי חיות" היא חנות חיות המוכרת אך ורק מזון לכלבים מהסוג המשובח והאיכותי ביותר. אנו עובדים מול מיטב יצרני המזון, המקפידים על ייצור מזון באיכות גבוהה ושימוש במרכיבים איכותיים. הכלב שלכם ניזון ממזון איכותי. והמחיר? אמנם נכון הוא כי עלות של מזון איכותי גבוהה בהרבה מזה הזול. יחד עם זאת, זה המקום לציין כי מזון איכותי משביע ומזין בכמויות קטנות יותר מזה הזול ופשוט יותר, כך שאומנם ההשוואה בין מחירים עבור שק ומשקל נוטה לטובת המזון הזול, אולם הזנה במזון פשוט ולא משובח בעליל דורשת מספר גדול יותר של האכלות ביום, ומתן כמויות גדולות יותר בכל מנה ומנה, מה שבסופו של דבר לא ממש מוזיל את האלמנט התזונתי, וגם מזין את הכלב שלכם ברמה ירודה. חנות חיות של "מולי חיות" מספקת מגוון עשיר של אוכל לכלבים - רטוב ויבש. מזון המתאים לגורים, מזון המתאים לכלבים בוגרים ומזון המיועד לכלבים קשישים. כל מזון מכיל את מה שהכלב שלכם זקוק לו על מנת לשמור על בריאותו, חיוניותו ועל המרץ שלו. כלב הניזון ממזון איכותי הוא כלב בריא, נמרץ ובעל פרווה בוהקת. חנות חיות זו מספקת גם תוספי מזון בהתאם לצורך, וסוגי מזון המיועדים לכלבים בעלי רגישויות (רגישות בקיבה, למשל)ף אלרגיות למרכיבים מסוימים (למשל, מזון נטול גלוטן) ולכלבים בעלי משקל עודף. צוות עובדי החנות בקי בסוגי המזון השונים ומעניק ייעוץ ללקוח בהתאם לדרישה.