לקוח יקר!! ,,,,הגיעו גורים לחנות ,, ,,,,ומשלוחים של מזון וציוד -לחיות מחמד ,,,לכל הארץ,,, יש עיכובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו
2014-04-26 10:22:41 Admin

חנות חיות בראשון לציון ושפע מוצרים לכל חיות המחמד

חנות חיות של מולי מספקת מגוון עשיר של מוצרים לחתולים:

בעלי חתולים יוכלו למצוא בנקל כל מה שהחתול שלהם זקוק לו, לרבות מספרת חתולים מקצועית ומיומנת. מספרת חתולים של "מולי חיות" הינה בעלת יתרון מובהק על פני מספרות חתולים אחרות בכך שכאן החתול שלכם מקבל תספורת מקצועית ללא כל צורך להרדימו או לטשטשו מפאת חוסר שיתוף פעולה. הסוד הוא במקצועיות ובגישה. למותר לציין כי חומרי הרדמה וטשטוש הם חומרים כימיים, וכדאי לשמור את השימוש בהם לעניינים רפואיים או כירוגיים, או במילים אחרות, כאשר אין ברירה אחרת. מספרת חתולים של "מול חיות" בעלת ניסיון עשיר בביצוע תספורות לסוגים שונים של חתולים. היא מעניקה לחתול שלכם תספורת השומרת על בריאותו על היגיינת גופו בדרך מפנקת. כאשר תספורת נחווית כפינוק ולא כאירוע טראומטי או אירוע מבהיל, אין כל צורך בשימוש בחומרי הרדמה.

מזון לחתולים: מגוון של מזונות לחתולים לרבות ייעוץ והדרכה בנוגע לתפריט הרצוי והמומלץ בהתאם לחתול, לגזעו, גילו ומשקלו. חנות חיות בראשון לציון מספקת ללקוחותיה גם  מזון לחתולים בעלי רגישויות למרכיבים מסוימים , משקל עודף או נטייה לאלרגיות. על תפריט החתול להיות עשיר ומגוון ואל לנו לשכוח כי בסופו של דבר, חתולים הם אוכלי בשר. הם זקוקים לבשר ולחלבונים בתפריט שלהם על מנת להיות בריאים ומלאי חיוניות. גם הפרווה שלהם מושפעת מאיכות התזונה. זו אחת הסיבות שחתולי פחים, הניזונים משאריות אשפה ואינם מקבלים את כל אבות המזון להם הם זקוקים , נוטים להתהלך עם פרווה דלילה או מדובללת, בעלת מראה מוזנח ולא נעים למגע. חתול מטופח הניזון כראוי מתהדר בפרווה רכה ונעימה למגע.

מוצרי טיפוח  והדברה לחתולים:

חנות חיות של "מולי חיות" מספקת מגון של מסרקים ומברשות לחתולים, קולרים ססגוניים, סלסילות ומזרנים רכים ונעימים, צעצועים אטרקטיביים ומוצרי טיפוח כגון שמפואים, מרככים וחומרי הדברה נגד טפילים. חומרי ההדברה ומוצרי הטיפוח שאנו מוכרים מיוצרות ע"י חברות מובילות בשוק ובעלות מוניטין. אלו מוצרים המאושרים ע"י משרד הבריאות, עשויים מחומרי גלם איכותיים ובטוחים לשימוש.