לקוח יקר!! ,,,,הגיעו גורים לחנות ,, ,,,,ומשלוחים של מזון וציוד -לחיות מחמד ,,,לכל הארץ,,, יש עיכובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו
2014-04-10 09:27:06 Admin

מספרת כלבים: האם תספורת כלבים היא הכרחית?

האם תספורת כלבים היא בבחינת טיפוח בשביל הבעלים או היגיינה בשביל הכלב?

מספרת כלבים של "מולי חיות" מספרת כלבים גדולים, כלבים קטנים, כלבים צעירים וכלבים בוגרים. היתרון של "מולי חיות" על פני מספרות כלבים אחרות הוא גם בוותק העשיר וגם במיומנויות. כך למשל, מולי מקפיד ויודע ליצור קשר אישי עם הכלב טרם התספורת, על מנת להפוך את החוויה לאירוע מפנק ונעים ולא חלילה לחוויה מטרידה או טראומטית. מולי מנוסה גם במתן תספורת לכלבים גדולים במיוחד או לכלבים מזן תוקפני או לא צפוי. הניסיון הרב שיש לו בשטח הוא שמאפשר לו להתמודד בצורה מקצועית, בסיכומו של דבר, עם כל גזעי הכלבים על גודליהם השונים.

למה מומלץ לספר כלבים?

ראשית, היות והפרווה של הכלב עוברת שינויים בהתאם לעונות השנה, הרי שכלב בעל שיער ארוך או פרווה ענפה במיוחד עתיד לסבול מאוד מעומס החום בארץ בימות הקיץ, אפילו שלקראת הקיץ ממילא גופו מייצר נשירת שיער מוגברת. שנית, בפרט בנוגע לאלו מכם המגדלים כלב בבית ולא בחצר, אנו מאמינים כי רוב בעלי הכלבים מעדיפים למזער את כמות שיער הכלב ברחבי הבית. הרבה יותר נעים וכייף להשתעשע עם הכלב באופן חופשי מבלי לדאוג שתתמלאו בשיער הכלב בדיוק כאשר אתם מתכוננים לצאת לעבודה, לפגישה, לאירוע, ואין כל מקום להתהלך בבגדים "מעוטרים" בשיער הכלב שלכם. שלישית, ולמעשה הכי חשוב: בריאות והיגיינה. חנות כלבים של "מולי חיות" המעניקה גם שירותי מספרה מקפידה להעניק לכלב שלכם טיפול מא' ועד ת'. חפיפה יסודית עם שמפו איכותי, שימוש במרכך, סירוק והברשה לפתיחת קשרים, גזיזת שיער עודף מהאוזניים, ראסטות שצוברות לכלוך, וגילוח המקומות האינטימיים, הנוטים גם הם לצבור לכלכוך. מספרת כלבים מעניקה לכלב שלכם תספורת שהולמת אותו בהתאם לגזעו, גודלו, גילו וסוג הפרווה שלו, שומרת על קו נקי מטפילים, אסתטי ומטופח, ומונעת מהכלב להדיף ריחות רעים ומיותרים.