לקוח יקר!! ,,,,הגיעו גורים לחנות ,, ,,,,ומשלוחים של מזון וציוד -לחיות מחמד ,,,לכל הארץ,,, יש עיכובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו
2014-03-02 17:10:06 Admin

איך בוחרים מזון לחתולים?

התאמה מקסימאלית של המזון לחתול שומרת על בריאותו, מעניקה לו מרץ, חיות ומאריכה את תוחלת החיים שלו, ממש כשם שהקפדה שלנו על תזונה נכונה ובריאה מעניקה לנו כוח, שומרת על בריאותינו ומשדרגת את איכות החיים שלנו . כמו בני האדם, גם חיות המחמד, כלבים וחתולים, זקוקים לתזונה איכותית על מנת להיות נמרצים וחיוניים. תזונה מאיכות ירודה (או מה שאנו מכנים "ג'אנק פוד") גורמת לנו (ולהם) להיות עייפים, חסרי ויטאליות ובעלי בריאות לקויה ברמה זו או אחרת.

חתולים הם אניני טעם!

תנועותיו האציליות של החתול ואופיו המיוחד, עולים בקנה אחד עם אנינות הטעם שלו ודרישות החיך שלו...כשם שחתולים הם אינדיבידואליסטים מושבעים, כך הם יסרבו לאכול מזון שאנו לרוחם. לכן, מעבר לשאיפה להתאים אוכל לחתולים לגילו של החתול ולמצבו הבריאות. חלק מהפרמטרים שעליכם לקחת בחשבון בנוסף לגיל החתול ולמצבו הבריאותי הם גם הנטייה שלו להשמנה ועד כמה הוא נוטה לייצר כדורי שיער. למותר לציין כי כמו אצלנו, בני האדם, כך גם מזון לחתולים מתייחס לגיל החתול. גורי חתולים זקוקים למזון שונה מאשר זקוקים לו חתולים בוגרים, ממש כשם שגופם של תינוקות וגופם של קשישים אינו ניזון מאותה דיאטה. צוות "מולי חיות" – חנות חיות בראשון לציון, מנחה ומייעץ בנוגע לתזונה נכונה, לרבות קשיים בתזונה וגיוון בתפריט. חברות יודעות, מכרות ובעלות מוניטין יודעות להתאים את המזון שהן מייצרות לגיל החתול ולצרכיו הגופניים והבריאותיים, לרבות מינון נכון של מרכיבים תזונתיים והנחיה למספר ההאכלות היומיות הרצויות.