לקוחות יקרים!! ,,,,הגיעו תחפושות לכלבים ,,,,ומשלוחים לכל הארץ,,, יש עיכובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו
2014-05-01 09:21:36 Admin

אוכל לחתולים- מה חתולים אוהבים לאכול?

מזון לחתולים - לכל חתול ההעדפות שלו

מעבר לכך, יש לקחת בחשבון את גילו של החתול ואת מצבו הבריאותי, רמת הנטייה שלו לייצר כדורי שיער ולהעלות במשקל. גורי חתולים זקוקים למזון יבש ,רך (לרוב בצורה קופטיות קטנות) ועתיר קלוריות. מדוע? מכיוון שגורים גדלים ומתפתחים בקצב מואץ. במובן זה, בנוסף לכך שהמזון שלהם עתיר קלוריות, רך וקל לעיכול, יש גם להזין אותם שלוש פעמים ביום. אוכל לחתולים בוגרים , היינו חתולים שגילם מעל חצי שנה, מגיע לרוב בטעמי עוף או דגים ומכיל חלבונים, פחמימות, ויטמינים ונוגדי חמצון. הרכב תזונתי זה מאפשר לחתול בוגר להיות חיוני, ויטאלי ונמרץ. מזון לחתולים מבוגרים (קשישים) מותאם למבנה השלד של גיל זה ולצרכיו הגופניים של החתול. כאשר אנו אומרים "חתול קשיש" אנו מתכוונים לחתול שגילו מעל 7 שנים. אוכל לחתולים מבוגרים נוטה להכיל כמות פחותה יותר של קלוריות, כמות גדולה יותר של חלבונים, ויטמינים ונוגדי חמצון.

מה בנוגע לחתולים בעלי "צרכים מיוחדים"?

חתולים שמנים שאינם נוטים להניע את עצמם ומבלים את רוב שעות היום בריצה ואיכלה, זקוקים למזון דיאטטי המותאם להם. מעבר לפן האסתטי, חתול שמן הוא חתול שבריאותו נפגמת ועלולה להיווצר סכנה לחייו. מזון לחתולים בעלי משקל עודף הוא מזון מופחת קלוריות ושומן ועתיר בסיבים המסייעים להגברת חילוף החומרים.

קיים מזון לחתולים שהוא מזון בריאותי

המיוצר בהתאם לבעיות בריאות נפוצות, כגון קיבה רגישה, נטייה להצטברות כדורי שיער, מזון היפו אלרגני, דלקות בדרכי השתן ועוד.