לקוח יקר!! ,,,,הגיעו גורים לחנות ,, ,,,,ומשלוחים של מזון וציוד -לחיות מחמד ,,,לכל הארץ,,, יש עיכובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו

מזון לכלבים – יוקנובה

מזון לכלבים-יוקנובה כשמזון לכלבים פוגש איכות

לכלב שלך מגיע הטוב ביותר

מולי חיות מחמד היא חנות חיות המחמד המובילה בראשון לציון, אנו מאמינים כי לא הגענו למעמד זה במקרה אלא רק עקב עבודה קשה והקשה לכל לקוח ולקוח שלנו. אנו רואים גם בבעלי הכלבים את לקוחותינו וגם בכלבים עצמם כלקוחות מיוחדים שיש לתת להם קשב. משום כך ומשום שאנו מודעים לחשיבות המזון עבור חיי כלב בריאים וארוכים כמו גם לחשיבות הכלב למשפחתו, אנו מקפידים על איכות המוצרים בחנות. בחנות תוכלו למצוא מגוון רחב ועשיר אשר ישרת אתכם לכל מטרה כאשר אחד מסוגי המזון בהם אנו מתגאים הכי הרבה הוא היוקנובה.

יוקנובה – המזון המנצח לכלב שלך

יוקנובה הוא מזון לכלבים אשר שם במרכז את תזונת הכלב ואת איכותה של תזונה זו. יוקנובה מקפידה כי במוצריה יהיה חלבון ממקור טבעי ובשרי ורמת חלבונים בהתאמה לצרכי הכלב וביחד לגילו וגודלו, דבר אשר נחוץ לצמיחתו התקינה והתפתחותו הבריאה של כלבכם.
חברת יוקנובה מייצרת מגוון רחב של מוצרים בהתאמה לסוגי כלבים שונים:
 תוכלו למצוא יוקנובה לכלבים שמנים אשר זקוקים לדיאטה – יוקנובה לייט. מזון זה מכיל L – קרניטין ותוספת של ויטמין איי המאפשרים שריפת שומנים ומונעים עלייה במשקל הכלב. היא מספקת את כל האנרגיה הדרושה לכלב ואת המרכיבים התזונתיים החשובים, תומכת בטיפוח עור ופרווה ואף עוזרת לשמור ולבנות מערכת חיסונית טובה לכלבכם.   
כמו כן, תמצאו יוקנובה סניור לכלבים גדולים במיוחד – נוסחה זו עשירה בגלוקוזאמין סולפאט כונדרויטין, בשני נוגדי חמצון, בוויטמין E, בטא קרוטן, סלק סיבי וכן ב-L- קרניטין. כל אלו מסייעים לכלבים הגדולים לשמור על משקל תקין, לחזק את המערכת החיסונית שלו כמו גם על מערכת עיכול תקינה ולסייע לו בעיכוב תהליך הזדקנות שמתרחשת אצל כלבים גדולים בשלב מוקדם יותר עקב העומסים הכבדים שהם נאלצים לשאת.
תוכלו למצוא במולי חיות מחמד גם יוקנובה סניור לגזעי כלבים קטנים ובינוניים, ואף מזון יוקנובה רסטריקטד קלורי לחתולים בעודף משקל. לא עוצרים כאן ומספקים לנו גם את היוקנובה יורינרי סטרוויט – אוכל רפואי לחתולים אשר סובלים מבעיות במערכת השתן, אך בטרם רכישת מזון זה מומלץ להיוועץ בווטרינר.
זכרו - חשיבות של בחירה נבונה של אוכל מתאים לכלבינו היא עליונה והאחריות מוטלת עלינו הבעלים – מומלץ בחום לבחון מה המזון שאנו מעניקים לכלבינו והאם זה מה שנדרש בכדי לספק לו חיים בריאים ומאושרים.
לרכישה ממגוון סוגי יוקנובה  אוכל לכלבים מוזמנים לבקר במולי חיות מחמד, נשמח לעמוד לשירותכם


.אהבתם את הטיפ ספרו לחברים  בפייסבוק
כאן מולי ממולי חיות מחמד
נתראה בטיפ הבא
שתפו בפיסבווק