לקוח יקר!! ,,,,הגיעו גורים לחנות ,, ,,,,ומשלוחים של מזון וציוד -לחיות מחמד ,,,לכל הארץ,,, יש עיכובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו

החתול הורס את הרהיטים ? מה עושים?

החתול הורס את הרהיטים? מה עושים ?

ניירות טואלט מפוזרים לכל עבר, רהיטים שרוטים בדפנותיהם וקצוות חוטים אכולים – אלו הן רק חלק מהתופעות המתקיימות בבתים של חתולים. כיצד נימנע הרס של רהיטים בגלל החתול החדש בבית?

למה החתול שורט?

ציד לאור יום

הישבן מתנועע קלות מימין לשמאל, הגב מורכן קדימה כמה שניתן ולא מושמע קול. העיניים ממוקדות כמו חץ בטרף התורן ו – הסתער!!! נכון שהחתול שלכם הוא היצור הכי חמוד ופרוותי שישנו אבל בל נשכח כי הקטנצ'יק החמוד והמבוית הוא במקורו חיית ציד. טבעו של החתול הוא לשחק ולרוץ, להתרוצץ ולחפש אחר הטרף הבא שלו. כיצד נשמור על הרהיטים (ועל עצמנו, לא פחות) שלמים? אנחנו במולי חיות מחמד רכזנו עבורכם את המידע החשוב ביותר למניעת שריטות וקומץ של משחקים לחתולים.

כפי שכתבנו, חתולים הם במקורם חיות ציד ולכן צריכים לשמור על כלי הנשק שלהם מחודדים תמיד. שיוף ציפורניים הינו חלק מהותי מתחזוקת ציפורניים בריאה ולכן, אם לא נספק לחתלתולים שלנו חלופות – הרהיטים יהפכו להיות מוקד השריטות.

שלי – שלי, שלך – שלי גם כן

סיבה מהותית נוספת לרהיטים שרוטים ולניירות טואלט פזורים היא סימון טריטוריה. כדור הפרווה שלכם אמנם שייך לכם ואתם לו, אבל כדי להבהיר זאת סופית (גם לחתולים אחרים) – החתול יסמן טריטוריה. בכריות של כפות רגליו הקטנות ישנן בלוטות זיעה שמשאירות ריח על הרהיטים ובכך מבהיר החתולון: "זה שלי!"
 
הכנות מתאימות ישמרו על רהיטי הבית וגם על השקט הנפשי שלנו.

משטחי גירוד

השנים הרבות בתחום לימדו אותנו במולי חיות מחמד כי חתולים אוהבים גיוון. לכן תוכלו למצוא אצלנו צעצועים משטחי גירוד במגוון עצום של צורות וגדלים, עם משחקים מעניינים ובעצם – כל מה שיכול להיות הדבר הבא בשביל הקטנים שלכם. המגוון העצום של משטחי הגירוד שתמצאו אצלנו יפתח לחתלתולים שלכם עולם חדש של הנאה ועונג. המלצה של מולי: מקמו את משטחי הגירוד קרוב למקום השינה שלהם. חתולים אוהבים להתמתח ולהתגרד על הבוקר (קצת כמונו).
חוטים ונהנים
אין דבר שמשגע יותר את כדורי הפרווה מאשר חוטים. אתם מגיעים בסוף יום הביתה, מתירים את שרוכי הנעליים ו- בום! כדור פרווה מתנפל עליכם כאילו הייתם אחרון הוויקינגים. מוכר? גם שרוכי נעליים הם טרף מעולה, וצריך רק לראות את הברק הניצת בעיני החתול שלכם הרגע שהוא מגלה חוט. משחקים לחתולים המבוססים על חוטים באופן יזום או חוטים התלויים בבית יכולים להעסיק חתולים במשך שעות ארוכות.
עכברונים
אין דבר שהחתול אוהב יותר מאשר ציד. קנו אספקה משמעותית של עכברים: עם catnip ובלי, גדולים וקטנים, עם חוט וללא חוט – וספקו ליקרים לכם אינספור אפשרויות משחקים לחתולים במשך היום.

טיפים היישר ממולי:
·         כדאי לסמן את מתקני הגירוד ב catnip, הצמח המשגע את החתולים.
·         רצוי לתת חיזוקים חיוביים כשהחתול מתגרד או שורט את משטחי הגירוד ולא את הספה.
·         יש להסיר את הסימנים שהותיר על גבי הרהיטים באמצעות אקונומיקה או חומר ניקוי אחר המסיר ריחות.