לקוח יקר!! ,,,,הגיעו גורים לחנות ,, ,,,,ומשלוחים של מזון וציוד -לחיות מחמד ,,,לכל הארץ,,, יש עיכובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו

מספרה לחתולים בראשון לציון

תספורת לחתולים בראשון לציון 

תופעת הספות השעירות – מה עושים?

כבר שנים שנפוצה תופעה מוכרת בעולם כולו שבעלי בתים רבים מוצאים את עצמם חסרי אונים מולה. שערות המתרבות על גבי הספות בבית באורח פלא הופכות כל בית למכרה פרווה ולכל אלרגי למתעטש סדרתי. מעבר לעובדה שלא תמיד זוהי ההעדפה העיצובית של בעלי הבתים, מהוות השערות הפרעה בריאותית ולא נעימה. יודעי דבר טוענים כי מדובר בנשירת פרווה מחתולים המתגברת בעיקר בעונות המעבר. אנחנו במולי חיות מחמד מאמינים כי גם לחתולים האציליים והיפהפיים מותר לשבת על הספה – בלי לעצב אותה בעיצוב פרוותי מחודש.
 
מתי לוקחים את החתול לתספורת?

זאת פרווה אמיתית? כשהאורחים שלכם כבר לא רואים את ריפוד הרהיטים מרוב צבר של פרווה, כשגושים קטנים של שיער מסתובבים לכם בבית ואוגרים עמם אבק ושאריות חיידקים אחרות, כאשר אפילו הבגדים החגיגיים שלכם נראים כצבר פרוותי במיוחד – זה הזמן לביצוע תספורת לחתול היקר.

מילא החום, אבל השכבות!

כשהקיץ נכנס לפעולה סביב השעון, החתולים מתחילים לסבול. חתול בקיץ שאין לו מים זמינים אבל יש לו הרבה שכבות פרווה הוא חתול שרע לו. אצלנו במולי חיות מחמד מעניקים לחתולים נסיכותיים ויפהפיים תספורת לחתול מדי עונה – ומחזירים את המיאו לפיהם. החום עלול לגרום להתייבשות ואפילו להשפעות חמורות וארוכות טווח על חתול החשוף לשמש, שאינו שותה דיו ומתחמם אי שם בתוך הפרווה.

חתולים – נקשרים או לא נקשרים?

חתולים שלא מסתפרים במשך זמן רב מפתחים קשרים בשיער. קשרים אלו דומים ל"ראסטות" ומזמינים כל מיני בעלי חיים קטנים לדגור בתוך הפרווה העבותה. אלו יכולים לגרום לנסיך שלכם כאבים ואפילו להביא אליו מחלות תודות לתושבים החדשים של פנים פרוותו. הקשרים בפרווה גורמים לחתול להרגיש כבול בתוך הפרווה ובמצבים קיצוניים אף לקושי בתזוזה החופשית.

לא ינום ולא יישן חתול ישראל

מספרים את החתול שלכם תחת הרדמה? אנחנו במולי חיות מחמד מזמינים אתכם לחוויה חדשה של תספורת לחתול הנסיכי והאצילי שבביתכם. מולי מספר חתולים במספרה המקצועית שלו כבר שנים כך שהניסיון שלו במגע הרך בחתול הוא מגע קסם. קסום כל כך עד שבכלל לא צריך להרדים את החתול כדי לספר אותו.

מה הם היתרונות של תספורת חתולים ללא הרדמה?

ללא תופעות טראומתיות
אם גם החתול שלכם שונא ללכת לווטרינר או שונא שנוגעים לו בפרווה, אם הוא מפתח תגובה תוקפנית למספריים – סימן שהטראומה כבר נחקקה בזיכרונו. רוב החתולים שונאים את ההרדמה ולכן אנחנו במולי חיות מחמד מאמינים כי לחתול שלכם אסור להתפשר על פחות מהטוב ביותר.
ללא בחילות
בחילות הן תופעה טבעית המתרחשת לאחר הרדמה לצורך תספורת חתולים. בדרך כלל כשהנסיך שלנו מרגיש קצת לא טוב, אנחנו מתפחלצים. כדי להעניק לחתול שלנו שעת פינוק מהנה – תוכלו להתנסות בחוויית מספרה לחתולים בראשון לציון  אצל מולי.
ללא תגובות דכאון או שינוי באכילה או במצב הרוח
דכאון והיעדר אכילה בשעות ואפילו בימים שלאחר ההרדמה הם חלק מהתופעות הטבעיות המתרחשות לאחר הרדמה לצורך תספורת. תספורת חתולים ללא הרדמה תפנק את החתול שלכם ותיתן לו תחושה של הנאה ורכות במהלך התספורת.





רוצה לספר את החתול ללא הרדמה וטישטוש חייג מולי חיות מחמד  03-9624844

אהבתם את הטיפ  שתפו  בפייסבוק
כאן מולי ממולי חיות מחמד
נתראה בטיפ הבא
שתפו בפיסבווק