לקוחות יקרים!! ,,,,הגיעו תחפושות לכלבים ,,,,ומשלוחים לכל הארץ,,, יש עיכובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו

איך בוחרים קולר מתאים לכלב ?

איך בוחרים קולר מתאים לכלב ?

דבר אליי זאבית, אהובי

מה היא שפת האם שלכם? אנגלית? ארגנטינאית? עברית? כולנו מעדיפים לדבר בשפה הנוחה לנו ולא בשפה זרה, נכון? גם כלבים מעדיפים את השפה הכלבית, או ליתר דיוק את השפה הזאבית, היא שפת האם שלהם. אז איך תדברו עם הכלב שלכם בזאבית? באמצעות הקולר. מי שגידל בעברו כלב, יודע כי כלבים מדברים אלינו כל הזמן בשפה עשירה, מלאת חיים וישירה למדי. הרצועה והקולר של הכלב הם כלי התקשורת היעיל והברור לכלבים שלנו יותר מכל.

את הוורוד!

אף על פי מה שנהוג לחשוב, בחירת קולר אינה שיקול של צבע וגודל בלבד. אמנם בשנים האחרונות יותר ויותר כלבים ובעלי חיים שהוריהם אוהבים אותם – זוכים להתקשט בסרטים ותכשיטים למיניהם. למעשה, בחירת קולר לכלב הינה פעולה שיש בה להשפיע רבות על מערכת היחסים שלכם עם אהובכם.

למה הקולר כה חשוב?

מאחר וכלב הוא בעל חיים החי בלהקה – הרצועה היא הכלי המשמש אותנו ליצירת משמעת והיקף הקולר הוא זה המאפשר לנו לתת ליקירנו הקטן חופש תנועה. כלב ללא קולר הוא כלב שירגיש מנהיג בבית ועלול לפתח תסמיני חרדה ותוקפנות בבית ומחוצה לו. כדי להעניק לאהוב שלנו את תחושת הבטחון שהוא כה זקוק לה וכדי לגשר על פערי תקשורת, אין צורך לקחת את הכלב לטיפול משפחתי, אבל חשוב לתת לו את הקולר ההולם את צרכיו.

כיצד בוחרים קולר לכלב?

אמור לי מה היקף הצוואר שלך ואומר לך מה קולרך
בדיוק כפי שאנחנו מודדים בגדים על מנת למצוא את הבגד המתאים לנו ביותר בחנות, כך גם במולי חיות מחמד בוחרים קולר לכלב האהוב שלנו. ראשית, יש להשתמש בסרט מדידה פשוט לבדיקת היקף הצוואר של הכלב. ארוך הרצועה צריך להגיע ל-10 ס"מ יותר מהיקף צווארו של אהובכם לכל הפחות. רצוי כמובן להשתמש בקולר מתכוונן על מנת לשנות את היקף הקולר בהתאם להיקף הצוואר של הכלב המשתנה וגדל עם השנים וצמיחת הפרווה.  לאחר התאמת המידה הנכונה – אפשר להתאים את הסגנון – צבעוני או חדגוני, מודרני או קלאסי ועוד.

ניילון, עור או רתמה?

כל כלב הוא יצור מיוחד ולכן אצלנו במולי חיות מחמד בוחרים עבור כל כלב את הקולר המתאים לו יותר מכל. הגורים הקטנים שלנו בחנות של מולי מעדיפים רתמה המיועדת לגוף כולו, על מנת למנוע פגיעה במפרקת ובגופם העדין.
כלבים חזקים וגדולים יותר יעדיפו קולרים בעלי אחיזה טובה יותר – קולרים אלו עשויים בדרך כלל מעור. קולרי העור מיועדים לכלבים בעלי כוח פיזי, משום שברבות הזמן הרצועות שומרות על חוזקן ומשרתות את הכלב נאמנה גם כעבור שנים רבות.
קולר ניילון מגניב ואופנתי יכול להתאים לכלבונים קטנים ועדינים או לגורים. קולר הניילון הוא אופנתי, מגניב ונוח לאחיזה ולשימוש יומיומי.

אם אתם רוצים להתאים לאהובכם ההולך על ארבע את הקולר ההולם אותו ביותר – הן מבחינת הגודל, השימוש, המראה והאופי האישי של כלבכם –
גשו לחנות של מולי חיות מחמד ותקבלו את כל ההדרכה למציאת הקולר האולטימטיבי!