לקוחות יקרים!! ,,,,הגיעו תחפושות לכלבים ,,,,ומשלוחים לכל הארץ,,, יש עיכובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו

אוכל לחתולים – תזונה המותאמת לגורי חתולים

     אוכל לחתולים – תזונה המותאמת לגורי חתולים:

 
כל החתולים הם בבסיסם אוכלי בשר. כמעט מחצים מהמזון שלהם צריך להכיל חלבון. בנוסך, מפונקים או לא- הם בהחלט אוהבים וזקוקים לגוון בתפריט שלהם. מזון לחתולים חד גוני אינו מומלץ.
מזון לחתולים לגורים- למה הם זקוקים?
אוכל לחתולים צעירים, גורים, צריך להכיל כ 40 אחוז חלבון, כאשר את החלבון ניתן לקבל ממוצרי בשר, דגים , ביצים וחלב. גם אם תפריט הגור שלכם מכיל אחוז נמוך מזה של חלבון, חשוב להקפיד להימנע מאספקת חלבון בכמות של מתחת ל 10 אחוז. אחוז נמוך מכך עלול לפגוע בבריאותו של החתול, בהתפתחותו התקינה, ולהפחית ממידת החיוניות והויטאליות שלו. כ- 30 אחוז מתפריט גור החתולים חייב להכיל שומן, כאשר גם אם אתם מספקים לו אחוז נמוך מזה, חשוב לספק לו לפחות 15 אחוז שומן ולא פחות מכך. על אותו משקל, אם אתם מזינים את גור החתולים שלכם ביותר מ 30 אחוז, חשוב שלא להזין אותו ביותר מ 40 אחוז שומן.גם עודף שומן, כמו חוסר, עלול לפגוע בהתפתחות התקינה של החתול ובבריאותו. מזון לגורי חתולים הנרכש ברשתות המובילות, לרוב מכיל את אחוזי החלבון והשומן הרצויים.
ומה לגבי פחמימות?
אוכל לחתולים, רצוי שיכיל גם פחמימות עד 33 אחוז. על אף שגורי חתולים לא בהכרח זקוקים לפחמימות באותה המידה בה הם זקוקים לחלבון ולשומן, הקרי שהסיבים שבפחמימות מסיעים לפעילות המעיים שלהם. את הפחמימות יכול הגור לקבל בדגנים, לחם ותפוחי אדמה.
לכמה מים זקוק החתול?
אוכל לחתולים יכול להגיע בפורמט יבש או רטוב. בנוסף לכך זקוק החתול, כמובן,  למים טריים . כמות המים היומית המומלצת מחושבת לפי 30 סמ"ק מים טריים על כל 500 גרם ממשקל גופו של החתול.
ומה בנוגע למינראליים?
אם רכשתם מזון לחתולים איכותי, סביר להניח שהחתול שלכם מקבל את מנת הויטמינים והמינראליים לה הוא זקוק. במידה ואתם חושבים כי חסרים בגופו מרכיבים אלו, התייעצו עם וטרינר. מרכיבים אלו ניתן לשלב בתפריט היומי בצורה של תוספי מזון.