לקוח יקר!! ,,,,הגיעו גורים לחנות ,, ,,,,ומשלוחים של מזון וציוד -לחיות מחמד ,,,לכל הארץ,,, יש עיכובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו

גורים למכירה-איפה תמצאו קינג צאלס

גורים למכירה-איפה תמצאו קינג צאלס

גורים למכירה- איפה תמצאו קינג צ'ארלס מהמם !
 למרות ריבוי המלטות הכלבים בארץ, עדיין ישנם גורים מגזעים שונים, אותם לעולם לא תוכלו למצוא בכלביות והם נחשבים לגורי הכלבים הכי מתוקים, יפים ונחשקים בקרב אוהבי בעלי החיים.
גורים למכירה שהינם גזעיים ניתן לרכוש רק מבתי גידול המתמחים בהרבעה של גזעים מסוימים, והגזעים הכי מבוקשים הם הקטנטנים שכאשר הם גורים הם בכלל שובים כל לב מהסוגים: פודל, קבליר קינג צ'ארלס, שיצו, מלטז, יורקשייר, צ'יוואוואה, פקינז ועוד.
כל סוגי הגורים הללו הם כלבים שהופכים לאהובי הבית ולחיות המחמד היקרות בזכות המראה והגדול הקטן שלהם שמשווה להם מראה בובתי ומיוחד ממש כאילו ומדובר בבובת פרווה שעברה האנשה...
גורים למכירה מסוג פודל ניתן למצוא בצבעים אפור, קפה, אפרסק, לבן, אדמדם וחום כאשר גובהם לסוגיהם השונים הוא מ-28 ועד לננסי בגובה עד 38 ס"מ ובינוני וענק מ-38-60 ס"מ.
הפודלים הם מה שנקרא "כלבים יוקרתיים", ואחרי תספורת במספרת כלבים, עם תספורת תקנית כיאה לפודל גיזעי הם ישר יכולים ללכת לתחרות יופי ואכן פודלים רבים גם זכו בתחרויות יופי וזה משום שאפשר לעשות להם תספורת המדגישה את היתרונות החיצוניים שלהם, ורת השיער המתולתל והשופעש להם.
הפודלים אוהבים לשחק, הם נבונים וקלים לאילוף אינטליגנטים ומאוד משפחתיים.
קבלר קינג צ'ארלס, הוא מסוג הגורים למכירה שקשה מאוד לעמוד בפניהם. מדובר בכלב שמתרוצץ גם אצל המלכה אליזבט בחצר ארמון וינזדור. הוא שובב, מתוק ויש לו מבט כובש בזכות זוג עיניים ענקיות, יחסית לגודל הפנים שלו. צבע הקבליר קינג  צ'ארלס הוא לבן עם כתמים בשחור, או ג'ינג'י או חום. גובהם הוא בין 23 ל-31 ס"מ והם נוחים ידידותיים ואלופי המשחק והריצה, מתרוצצים במהירות ולהטוטנים גדולים בריצה. משקלם הוא עד 8 ק"ג, והם נוחים, ידידותיים ומתוקים להפליא.
מה שבעיקר גורם למתיקות היתר של קבליר קינג' צ'ארלס אלה הן האוזניים הארוכות שלהן, ביחס לגודל הפנים, ארוכות ושעירות ממש כמו שתי מניפות וכשהם רצים, "רצות" גם האוזניים...
בענף גורים למכירה גם ניתן לרכוש גורי שי צו מבית גידול שמגדל אותם. מדובר על כלבים שיש להם מבנה גוף מוצק עם פרווה ארוכה והם גאים, "שחצנים" קטנים וידידותיים. מקורם בטיבט שם הם נחשבים לכלבים אצילים לרמי מעלה ועשירים בלבד, ויש להם באמת מראה "מעורר כבוד" והשתהות. שיצו כמו כל הכלבים ולא רק כשהם גורים, הוא כלב שמח וידידותי שאוהב להשתעשע ועושה את זה כיאה לבני אצולה, בסנוביזם ניכר. לכלבי השיצו יש צבעים רבים וכן ניתן להשיג שיצו בשילובי צבעי שונים. גובהם של כלבי השיצו, בערך כמו רובם של הגזעים הקטנים הוא עד 27 ס"מ, מה שמקנה להם מתיקות, לא רק בגלל מראם המיוחד אלא גם בגלל הגודל שלהם, שהופך אותן לכלבים, ממש כמו בובות.
גורים למכירה יש הרבה, אבל כל אחד וטעמו הוא וזכרונותיו, וכשתראו מודעה של גורים למכירה, ושתעברו בין הגורים ותביטו בהם, תדעו בדיוק למי שייך הלב שלכם...
 ועוד לכתבות נוספות 
גורים-כתבות ומאמרים


 לטיפים נוספים הנושא כלבים

לשאלות ומתן יעוץ  חייג 03-9624844

אהבת  שתפו בפיסבווק
לפניכם מבחר מאמרים וכתבות בנושא בריאות הכלב או הגור שלך
​-לחץ ותהנה