לקוח יקר!! ,,,,הגיעו גורים לחנות ,, ,,,,ומשלוחים של מזון וציוד -לחיות מחמד ,,,לכל הארץ,,, יש עיכובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו
2014-05-16 08:11:46 Admin מספרה

נמאס לכם מהשערות של הכלב שמתגלגלות בכל הבית?

  נמאס לכם מהשערות של הכלב שמתגלגלות בכל הבית?
גורים למכירה מספרת כלבים פותרת לכם את הבעיה בצורה קלה, נעימה, נוחה, ואפילו מפנקת.
כלבים משירים שיער- זה ידוע.
נשירת השיער היא טרדה ידוע גם לאלו מכם שמגדלים את הכלב שלהם אך ורק בחצר: הצטברות שיער הכלב בשולי שבילי הגישה, סביב העציצים, על הכביסה, ריהוט הגן ועוד. נשמע לכם מוכר?
ועוד לא ציינו איך אתם נראים לאחר השתובבות עם כלבכם...שיער הכלב נצמד לבגדים, נכנס מתחת לבגדים, מציק ומטריד. קצת פוגע בחשק להשתעשע איתו וללטף אותו מלכתחילה, לא?
 
מספרת כלבים בראשון לציון פותרת לכם את הבעיה: ביקורים קבועים.
 
ביקור קבוע עם הכלב שלכם וטיפול מסור של ספר כלבים מיומן, ושניכם, אתם והכלב שלכם, תצאו נשכרים. ספר חיות מקצועי יודע כיצד ליצור קשר עם הכלב שלכם לקראת התספורת והתגלחת, בצורה כזו שכל התהליך הזה יהיה מפנק ולא טראומטי.
אמנם נכון הוא כי יש תקופות בהם ישנה נשירת שיער מואצת יותר, אולם כך או כך, כלבים משירים שיער. טיפול שוטף בעזרת מברשות ומסרקים מתאימים יכול להקל על הבעה ולעזור לכם לשמור על "קו נקי", אולם ביקורים שוטפים אצל ספר כלבים יביא לשינוי משמעותי בכמויות השיער שהכלב שלכם משיר, ו"על הדרך" גם ישמור על ניקיון גופו, ניקיון פרוותו וטיפול בפרעושים וקרציות- בעיה מוכרת וידועה לכל בעי הכלבים.
 
למה לא לחפוף ולהבריש בעצמי את הכלב?
 
אתם כמובן יכולים לעשות זאת בעצמכם אולם בהיעדר מכשור מקצועי וידע  מקצועי, התוצאות תהיינה פחות איכותיות. מספרת בעלי חיים מצוידת ומאובזרת בציוד מקצועי ואיכותי, כאשר מי שמשתמש בציוד זה הוא כמובן ספר כלבים בעל ניסיון. 
מספרת כלבים מעניקה לכלב שלכם חפיפה יסודית, הברשה יסודית, לרבות פתיחת קשרים במידה בצורך, גילוח מקומות שנוטים לצבור לכלוך ותספורת שהולמת את הכלב.
שימוש במכונת גילוח דורשת ידיים מקצועיות שאם לא כן התוצאה תהיה תספורת לא אחידה, שכמובן לא תהיה מחמיאה בעליל!
ספר כלבים מבצע מלאכות נוספות כגון גזיזת ציפורניים וגזירת שיערות מהאוזניים- אם יש צורך כמובן.
מספרת כלבים בראשון לציון מבטיחה לכם כלב נקי, היגייני ומטופח. כלב כזה רוצים ללטף מבלי לחשוש מנשירת השיער שלו על הבגדים שלנו. כלב מקי ומטופח נעים ללטף. כלב נקי ונקי מטפילים הוא פשוט כלב מאושר! וזו בדיוק המומחיות של ספר חיות!