לקוח יקר!! ,,,,הגיעו גורים לחנות ,, ,,,,ומשלוחים של מזון וציוד -לחיות מחמד ,,,לכל הארץ,,, יש עיכובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו

מספרה לחתולים ללא טשטוש והרדמה

מספרה לחתולים ללא טשטוש והרדמה

אבא, תספורת, אני לא יכול לישון!

ההולכים על ארבע האהובים הם למעשה המלכים האמיתיים בבית. לפיכך הם קובעים היכן ישנו, מה יאכלו ובדרך כלל יחליטו את רוב ההחלטות על דעת עצמם. בשנים האחרונות יותר ויותר בעלי חתולים מעניקים ליקיריהם את האפשרות ליהנות גם בעונת הקיץ באמצעות מספרה לחתולים בראשון לציון. אנחנו במולי חיות מחמד פיתחנו שיטה ייחודית לתספורות חתולים ללא הרדמה. במקום לכפות על החתול שלכם להגיע לכל מספרה לחיות בית שאינו מכיר ולגרום לו לתחושות לא נעימות, אנחנו במולי חיות מחמד מציעים ליקרים שלכם מספרה לחתולים ללא הרדמה ובפינוק מקסימלי אישי.
חשיבותה של תספורת לקראת הקיץ

חשוב לדעת כי לחתולים יש מנגנון קירור ייחודי המאפשר להם להתקרר גם בימי הקיץ אולם קירור זה אינו מגן על החתולים מפני התייבשות או מכות חום. ידוע כי בקיץ חתולים רבים עלולים לגלות עייפות  וישנוניות מוגברת, שינה מרובה וחוסר תזוזה באופן כללי. נכון להיום, הורים של חתולים רבים מבינים את החשיבות הרבה שבתספורת חתולים לקראת הקיץ החם.
כדי לשמור על בריאותם של החתולים והנאתם גם בקיץ רצוי לגשת למספרה לחיות בית עוד לפני תחילת הימים החמים. עד לא מזמן העדיפו רבים לשמור על המראה הפרוותי של חתוליהם, תוך שהם מונעים מהם את ההנאה בימי העונה החמה. במקרים אחרים, הורים לחתולים יפהפיים פשוט נמנעים מ'סחיבת' החתולים לסניף של מספרה לחיות בית מפאת ההתנגדות הגדולה של החתולים עצמם.

פינוק על ארבע בראשון לציון

תודות לפתרון הייחודי של מולי חיות מחמד תוכלו למצוא כיום מספרה לחתולים בראשון לציון המציעה ליקיריכם פינוק אמיתי על ארבע! מספרה לחתולים ללא הרדמה הינה רעיון שהחל לפני שנים מספר ותודות להצלחה הולכת וגוברת צובר תאוצה ופופולאריות בקרב חתולים רבים. יותר ויותר חתולים מגלים כמה נעים להרגיש את השמש בקיץ מבלי להישרף תחת שכבות עבות של פרווה! כשהחתול שלכם יגרגר בהנאה גם בימי הקיץ, תוכלו להיאנח בהנאה ולדעת שגם החתול שלכם נהנה.
תספורת מקצועית לחתולים: לא כל אחד יכול

בחירת המספרה בה חתולכם יסופר הינה בעלת משמעות רבה. לכל תספורת חתולים פרמטרים רבים: כיוון צמיחת הפרווה וסוג הפרווה, צבעה והנפח שלה. מספרה לחיות בית שאינה משקללת נתונים אלו טרם התספורת עלולה לגרוע מיופיו של חתולכם. על מנת לשמור על המראה הייחודי לו (שהרי כל חתול הוא אישיות בפני עצמה) בחרו מספרה לחתולים ללא הרדמה המעניקה יחס אישי ומפנק.
לתספורת חתולים ישנם לא מעט יתרונות נוספים: צמצום הסיכוי להופעת פרעושים ומזיקים אחרים על הפרווה, שמירה על פרווה בריאה וחזקה, מניעת מחלות עור למיניהן ודלקות לא נעימות – כל אלו מהווים חלק קטן מהיתרונות הרבים של תספורות לחתולים במולי מספרה לחיות מחמד.

לקביעת תור במספרה חייגו 03-9624844