לקוחות יקרים!! ,,,,הגיעו תחפושות לכלבים ,,,,ומשלוחים לכל הארץ,,, יש עיקובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו

גורים למכירה-ללכת לראות ולהתאהב

גורים למכירה- ללכת לראות ולהתאהב !
בצד הקושי הכרוך בגידול גורים, "תינוקות" כלבים שאינם גמולים (אבל אין להם חיתולים), שיש ללמד אותם בעדינות מה מותר ומה אסור ולביית אותם כך שיוכלו לגדול בבית לשמחתם ולאושרם של בני המשפחה, אין בעולם בטבע דבר יותר כובש, מרגש ומדהים, מגורי כלבים, קטנים, טובים, מתוקים עם ריח של חלב...
אבל - כל הגורים קטנים, אבל יש כאלה שיעשו מקפצה אדירה בעקומון הגדילה שלהם ויהפכו לכלב זאב אדיר מימדים ושופע רעמה, או לגולדן רטריבר מדהים וכו', ובעצם כל הגזעים הגדולים פעם - מה לעשות כבדרך הטבע היו גורים...
אבל כשמדובר בסוגי הגזעים הקטנים כמו פודל, קבליר, קינג צ'ארלס, שיצו, מלטז, יורקשייר, צ'יוואווה,פקינז ועוד, הגודל הסופי שלהם הוא כמעט כמו של גור של לברדור, וקטנות קומתם, מלבד אופיים, יופיים וכו', הופכת אותם לכלבים מאוד מבוקשים ואהובים בכל בית, ממש בובת פרווה מתוקה שרצה ונובחת....
בענף גורים למכירה ע"י בתי גידול או אנשים שהכלבה שלהם הליטה ניתן למצוא כלב קטן  מסוג מלטז, שהוא מאוד קטנטן מכוסה כולו לתפארת ברעמת פרווה עשירה וארוכה, ולמרות זאת הוא לא משיר שיער. כי אין קשר בין נשירה לבין אורך השיער אלא שהנשירה קשורה לסוג הכלב. אגב כך, לברדור למשל זהו סוג כלב שאין לו כמעט פרווה, אך מכיוון שכל כלב משיר בעונות המעבר את הפרווה שלו וכך גם הלברדורים, בבית שיש לברדור, יש הרבה מאוד שיער כלבי משום שלברדור משיר הרבה מאוד שיער, גם יחסית לכלבים אחרים.
משום שזן המלטז אינו משיר שיער ואין לו ריח כלבי, הוא מתאים מאוד לאנשים הסובלים מאלרגיה ורגישות, ונוכחותו בבית אינה מורגשת בתור בעיה כל שהיא גם לאנשים אלרגיים.
צבעו של המלטז לבן, נוטה לצבע שנהב, משקלו הוא עד 3 ק"ג והוא נמוך וננסי וגובהו עד ל-25 ס"מ. מלטז הוא כלב חביבי וחכם ומאוד מתאים למשפחה.
יורקשייר הוא מסוג הכלבים שהרבה מאוד אנשים מחפשים במודעות של גורים למכירה, כי יורקשיירים אין הרבה, והם כלבים מאוד נדירים, בעלי יופי וצבעים מיוחדים מאוד. צבעו של היורקשייר הוא בדרך כלל שחור, משולב בגוונים של חום-ג'ינג'י-בלונדי ויש גם כלבי יורקשייר בצבע כסף. 
כלבי היורקשייר קטנים מאוד, משקלם הוא עד 3 ק"ג וגובהם מגיע מכסימום ל-20 ס"מ.
במודעות של גורים למכירה ניתן למצוא גם גורים מסוג צ'יוואווה. כלבים טנים עם פרווה קצרה מאוד, ויש גם בעלי פרווה ארוכה שאוזניהם זקופות וארוכות. לצ'יוואווה רגליים קצרות, הם שוקלים עד 3 ק"ג וגובהם מקסימום 15 ס"מ.
צבעו של הצ'יוואווה הוא החל מלבן וחום ועד לאדמדם. הצ'יוואוות הם כלבים מלאי אנרגיה ומכניסים שמחה לכל בית.
עוד סוגי כלבים קטנים שקשה מאוד למצוא במודעות של גורים למכירה, הם הפקינזים. מדובר על כלבים שיש להם פרצוף הכי מתוק בעולם, עם אף מעט פחוס, עיניים ענקיות וצבעים שונים. משקלם של הפקינזים עד 6 ק"ג וגובהם הוא רק עד 18 ס"מ. הם מתוקים, חברותיים, יפים ביותר ונאמנים.
גורים למכירה יש הרבה אבל את המיוחדים ביותר, ניתן למצוא רק בבתי גידול מיוחדים שמשביחים את הגזעים הקטנים, ומוצאים להם את המשפחות הכי טובות.


ועוד גורים- כתבות ומאמרים  
 

 לטיפים נוספים הנושא כלבים

לשאלות ומתן יעוץ  חייג 03-9624844

אהבת  שתפו בפיסבווק
לפניכם מבחר מאמרים וכתבות בנושא בריאות הכלב או הגור שלך
​-לחץ ותהנה