לקוחות יקרים!! ,,,,הגיעו תחפושות לכלבים ,,,,ומשלוחים לכל הארץ,,, יש עיכובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו

גור חדש בבית - איך נשמור על גור כלבים בבית ?

גור חדש בבית – איך נשמור על גור כלבים בבית ?


אחרי לא מעט ציפיות, סופסוף הגיע גור חדש הביתה ולפעמים נדמה שמרוב חמידות אפשר להשתגע. גור קטן הוא בדיוק כמו תינוק – עדין, רגיש ופגיע. איך תגנו על הגור הקטן שלכם? ממה חשוב להיזהר? כמה טיפים מהחנות ומהלב  של מולי חיות מחמד.


חשיבות ההתפתחות התקינה של גור כלבים


ביקשתם, ביקשתם וביקשתם שוב ושוב, התחננתם והתחננתם כל כך הרבה – והנה סוף כל סוף! אבא ואמא קנו לכם גור כלבים קטנטן ומקשקש בזנבו, חמוד כל כך שבא לאכול אותו, או לפחות לשחק איתו קצת, או אפילו רק למשוך לו קצת בזנב, לא חזק מדי.... מה אתם אומרים, מותר??
גור כלבים הינו בעל משמעות אדירה להתפתחות התקינה והעשירה של כל ילד מאחר והוא מאפשר ליצור קשר נטול אמצעים ומלא באהבה הדדית. התקשורת בין הגור הקטן לבין הילדים והמבוגרים בבית תורם לשמירה על איזון במערכות היחסים וכן לשמירה על מצב רוח ורוגע כללי בבית. תהליך השילוב של הגור החדש מצריך לא מעט אהבה, סבלנות ורצוי גם הנחיה של איש מקצוע.
אנחנו במולי חיות מחמד מגדלים את הגורים הקטנים שלנו באינסוף אהבה ותהליך הגידול אינו מסתיים ברגע שהכלבונים עוזבים את החנות ועוברים לביתם החדש. תוכלו לפנות אלינו בכל עת בנוגע לכל שאלה, תהייה או בלבול. הניסיון רב השנים שצברנו במולי חיות מחמד מאפשר לנו להעניק את היחס האישי האולטימטיבי ולהדריך את ההורים החדשים של כל גור כלבים שלנו כדי שהבית כולו יהיה מאושר.

ממה חשוב להיזהר?


חוטי חשמל

חוטי חשמל חשופים של המחשב ומערכת המוזיקה, כלי המטבח ומכשירי חשמל אחרים עלולים להיות סכנה אמתית לכל גור כלבים קטן ולכן חשוב להצפין את החוטים הגלויים ולשמור עליהם רחוקים מגובה הרצפה.

בשבילו זה אוכל, ובשבילך זאת... גרב?

מוצצים, בלונים, גרביים ונעליים – לא, זאת לא מכירה של אלטעזאכן טיפוסי, זוהי רשימת קניות שבועית טיפוסית בבתים בהם הגורים מתגלים כשואבי אבק קטנים. מסתבר שהקטנטנים עלולים לא רק להרוס לכם חפצים רבים בבית, אלא לבלוע חפצים קטנים תוך כדי משחק ולהביא את עצמם לסכנה ממשית. הגורים הקטנים שלכם יקרים לכם – הרחיקו מהם זוגות גרבים וכל חפץ קטן העלול להיבלע בגרונם הגורי.

תרופות וריסוס

חשוב להרחיק כל תרופה מהישג רגלו של גור הכלבים! רבים מניחים את התרופות יחד עם המזון, מה שעלול להביא את הגור  לחטט גם בכדורים אסורים לו.

מה חשוב להכין?


גדר גורים |כלוב אילןף

בדיוק כמו שתינוקות קטנים נשארים בלול בשעה שצריך בה לישון, בדיוק כפי שתינוק זקוק לבקבוק המים שלו בהישג יד, או רגל או פה – כך גם גור חדש צריך
גדר גורים,רשת אילוף וחינוך גורים מיוחדת, בתוכה יהיו לו את כל המשחקים שאינם מסכנים אותו  הכלוב וכמובן, מים ומזון. גדר זו תספק לו מרחב מוגן להשתולל ולשחק בו מבלי להיפגע.

צעצועים לכלב |משחקים לכלב 

צעצועים לכל גור כלבים חדש הם כמו ממתקים מופלאים ההופכים את החיים להרבה הרבה יותר יפים. שחקו עם כלבכם בחבלים וגלו כמה כוח יש לקטנטנים הללו! עצמות וחטיפים מעולים גם הם לתרגול וחינוך הגורים וכן כדורים מצפצפים.

ואנחנו פה בשבילכם
צוות
מולי חיות מחמד

שאלות ומענה על המוצרים 
משלוחים לכל הארץ
050-9008676

מוצרים לגורים-מבחר עצום
מזון גורים-מבחר חברות שונות



קנית גור כלבים אמצת גור כלבים רוצה טיפים נוספים חייג 03-9624844
אהבתם את הטיפ  שתפו  בפייסבוק
כאן מולי ממולי חיות מחמד
נתראה בטיפ הבא
שתפו בפיסבווק





חינוך ואילוף גורים 
-לרשותך ולהנאתך מספר כתבות ומאמרים בנושא בהצלחה בבחירה
לשאלות ומתן יעוץ בבחירה הגור ובעיות נוספות חייג 03-9624844
אהבת  
שתפו בפיסבווק


גור כלבים שותף לחיים-חלק ג

גור כלבים שותף לחיים-חלק ב

גור כלבים שותף לחיים-חלק א

חינוך גור לעשיית צרכים

לכלב שלי מגיע חטיפי אילוף

אילוף וחינוך גורים מקצועי

צעצועים ומשחקים לכלבים

חטיפי אילוף לכלבים

גור חדש בבית -איך נשמור על גור כלבים בבית

איך לחנך את הגור

החשיפה הראשונה של הגור לסביבה

מה עושים כשהכלב משתין בבית

הכנות לגור כלבים בבית

הבית לגור החדש

עבודה עם בעלי חיים -אילוף כלבים

חנות כלבים -ליווי והדרכה עי צוות מקצועי