לקוחות יקרים!! ,,,,הגיעו תחפושות לכלבים ,,,,ומשלוחים לכל הארץ,,, יש עיכובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו

שמירה על השיניים של חיות המחמד

בשונה מבני האדם, בעלי החיים אינם יכולים לצחצח את השיניים שלהם, להעביר חוט דנטלי או לעשות שטיפה באמצעות מי פה, לעומת זאת, בשונה לבני האדם, אצל בעלי חיים מצטבר פלאק, אבן ועששת וחורים בהחלט מהווים סכנה אמיתית לשיניים של בעלי החיים.

סימנים על בעיית חניכיים או שיניים אצל חיות

ישנם כמה סימנים שיסיעו לכם לגלות כי לבעל החיים שלכם יש בעיית שיניים או חניכיים, כאשר מהסימנים הללו קיים ריח רע מהפה, חוסר הסכמה מוחלטת של בעל החיים לאכול, בעל החיים מרייר יותר מהרגיל, גירוד סביב הפה ועוד. אז מה עושים על מנת לעזור לבעלי החיים שלנו לשמור על שינייהם לאורך שנים מבלי שיסבלו מכאבי שיניים וחמור מזה מבלי שיאבדו אותם מבעוד מועד? ראשית, אם בעל החיים מאפשר- תוכלו לצחצח לו את השיניים אתם, בעזרת מברשת ומשחה מיוחדת. חשוב לדעת שהמשחה שמתאימה לבני אדם אינה מתאימה לבעלי החיים משום שזו מצריכה יריקה, בעוד שבעל החיים לא יעשה זאת, לכן חשוב מאוד להשתמש רק במשחת שיניים המתאימה לבעלי חיים, וזו מותאמת לבליעה.

מומלץ לבצע צחצוח יום יומי.

אם בעל החיים אינו מאפשר צחצוח, תוכלו לקחת אותו אל הוטרינר שידאג לעשות זאת עבורכם. הביקור אצל וטרינר צריך להיות תדיר, במידה ואתם לא מצליחים לצחצח את השיניים בבית, הדבר יבטיח שמירה על הפה של בעל החיים.

לשאלות ומתן יעוץ  חייג 03-9624844

אהבת  שתפו בפיסבווק
לפניכם מבחר מאמרים וכתבות בנושא בריאות הכלב או הגור שלך

​-לחץ ותהנה