לקוח יקר!! ,,,,הגיעו גורים לחנות ,, ,,,,ומשלוחים של מזון וציוד -לחיות מחמד ,,,לכל הארץ,,, יש עיכובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו

לכלב שלי מגיע חטיף אילוף בריא-מולי חיות מחמד

לכלב שלי יש צ'ופר, מגיע הוא עד השמיים!
קניתם צעצוע ממש מגניב לקטנטן ההולך על ארבע! מיהרתם הביתה כדי לתת לו את המתנה הנפלאה, נכנסתם בהתלהבות ומסרתם לו את החטיף או את הצעצוע ו... כלום לא קרה. כדי לשמח את הכלב ולבחור עבורו את הצעצוע המושלם צריך קצת יותר מקפיצה שבועית או חודשית לחנות. צעצועים וצ'ופרים לכלבים אהובים הם חלק ממבחר אינסופי ולא קל למצוא את הצעצוע המושלם.
בדיוק כמו שאף ילד אינו זהה לכל חבריו בגן – כך גם כל קטן ההולך על ארבע הינו בעל אישיות ייחודית לו, תכונות אופי שמבדלות אותו והעדפות אישיות במשחקים ובאוכל. מסיבה זו לא כל צעצוע חדש שמגיע לחנות מתאים לכל כלב! אם אתם באמת רוצים להבטיח שהיקר שלכם ייהנה מהמשחקים, חשוב לגוון בין סוגים שונים של צעצועים ולבחור בצעצועים בהתבסס על האופי המיוחד של כלביכם.
בחירת צעצוע ליקירכם מתחילה הרבה לפני שמגיעים לחנות. היכרותכם עם אופיו של הכלב היא זו אשר תנחה את הבחירה. בנוסף, חשוב להתייחס לנתונים כמו: ערך קלורי, גודל הצעצוע, צעצועים אכילים ולא אכילים ועוד. אנחנו במולי חיות מחמד מסייעים להורים אוהבים לכלבים למצוא את המשחקים והצ'ופרים המתאימים לכלבים אהובים ומיוחדים. במאמר הבא תוכלו לקבל מידע מהותי ואת הכלים החשובים ביותר לבחירת הצ'ופרים המושלמים לקטנים שלכם.
חטיפי לעיסה
מאז הבינו היצרנים כי השילוב בין לעיסה וטעם טוב הוא נוסחה מנצחת עבור כלבים, יותר ויותר צ'ופרים בחנויות הכלבים משלבים אלמנט כלשהו של לעיסה. ההיצע מפתיע – ניתן להשיג חטיפי לעיסה במגוון אינסופי של צורות. סביר להניח שאתם מכירים את הפופולאריים ביניהם, כמו חטיף בצורת עצם ודומיו. חסרונם של חטיפים לכלב אלו הוא בערך התזונתי הנמוך. יתרונם הוא בהיותם תעסוקה נהדרת למשך שעות ארוכות לכלבים תזזיתיים ואנרגטיים. אם הכלבים שלכם בעלי אנרגיה דינאמית – חטיפי הלעיסה יכולים להיות אידיאליים עבורם.
זהירות! חטיפי הלעיסה יכולים להדביק את כלביכם בחיידק הסלמונלה ולכן חשוב להיזהר מחטיפים לכלבים שנמכרים באריזות לא סגורות או מתוצרת של חברה לא מוכרת.
חטיפים מבוססי בשר מיובש
עם התפתחות תחום ייצור חטיפים לכלבים התגלתה שיטה ייחודית לייבוש בשר באופן ההופך אותו לחטיף מגרה, טעים ומזין. כאן היתרון המשמעותי של חטיפים לכלבים אלו -  הוא כמובן הערך התזונתי הגבוה שהם מעניקים. תהליך הייבוש מבטיח לכלביכם הנאה למשך זמן רב גם ללא קירור. החטיפים מהווים מקור איכותי לחלבון עבור כלביכם ולפיכך מתאימים לכלבים שאינם אוהבים את האוכל הרגיל שלהם או כאלה שקשה למצוא להם מזונות מתאימים. כמובן – מעניק תעסוקה לזמן רב ומהווה שעשוע שכלבים מאד אוהבים!
חטיפים אפויים
החלק הניכר של סוגי החטיפים לכלבים הוא החטיפים האפויים. אלו נראים כמו עוגיות וביסקוויטים ונאפים בדיוק כפי שעוגיות רגילות נאפות. החטיפים מכילים קמחי בשר, חומר גלם ממקור צמחי ותוספים. אלו אינם מתאימים להתעסקות אלא לאכילה במקום. במקרים רבים חטיפים לכלבים אלו יכולים אפילו להחליף את המזון הרגיל של כלבכם.
חטיפים על בסיס עצמות
בניגוד לחטיפי הלעיסה, העצמות המשוחזרות אינן מסוכנות מבחינת העברת חיידקים. יחד עם זאת, הם אינם מציעים ערך תזונתי חשוב כלשהו. חטיפי הלעיסה המבוססים על עצמות הם אידיאליים עבור כלבים תזזיתיים ודינאמיים שאוהבים להתרוצץ.
המגוון העצום של הצ'ופרים והחטיפים לכלבים לעולם אינו נגמר. אתם מוזמנים אלינו למולי חיות מחמד כדי להתעדכן ולמצוא אוצרות ומעדנים!


חינוך ואילוף גורים 
-לרשותך ולהנאתך מספר כתבות ומאמרים בנושא בהצלחה בבחירה
לשאלות ומתן יעוץ בבחירה הגור ובעיות נוספות חייג 03-9624844
אהבת  
שתפו בפיסבווק


גור כלבים שותף לחיים-חלק ג

גור כלבים שותף לחיים-חלק ב

גור כלבים שותף לחיים-חלק א

חינוך גור לעשיית צרכים

לכלב שלי מגיע חטיפי אילוף

אילוף וחינוך גורים מקצועי

צעצועים ומשחקים לכלבים

חטיפי אילוף לכלבים

גור חדש בבית -איך נשמור על גור כלבים בבית

איך לחנך את הגור

החשיפה הראשונה של הגור לסביבה

מה עושים כשהכלב משתין בבית

הכנות לגור כלבים בבית

הבית לגור החדש

עבודה עם בעלי חיים -אילוף כלבים

חנות כלבים -ליווי והדרכה עי צוות מקצועי