לקוח יקר!! ,,,,הגיעו גורים לחנות ,, ,,,,ומשלוחים של מזון וציוד -לחיות מחמד ,,,לכל הארץ,,, יש עיכובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו

מעוניינים לרכוש גור? "מולי חיות" מציע גורים למכירה

  מעוניינים לרכוש גור? "מולי חיות" מציע גורים למכירה
גורים למכירה מעוניינים לרכוש גור? "מולי חיות" מציע גורים למכירה
אנו מציעים לקהל לקוחותינו מגוון של גורים למכירה. כל הגורים שלנו גזעיים , נמצאים בפיקוח ווטרינרי. אנו מציעים לקהל לקוחותינו גורים למכירה מסוגים שונים: פודל, פקינז,שי צו , מלטז, יורקשייר טרייר, צ'יוואווה, פג, קבליר קינג צ'ארלס ועוד.
 
גורים למכירה מבית "מולי חיות" הם גורים גזעיים בלבד מזן זעיר. טרם תאמצו גור אנו ממליצים לכם לתאם ציפיות על מנת למנע אכזבות או מפח נפש, אולם לפני הכל, למה דווקא אצלנו? מכיוון שאנו יודעים היטב מאין מגיע הגור, האם הוא באמת גזעי, מה ההיסטוריה הרפואית והגנטית שלו וכדומה. פרטים אלו חשובים במיוחד כאשר מעוניינים לאמץ גור גזעי, לא כן שכן משלמים בעבורו במיטב כספיכם. כמו כן, אם אתם מעדיפים גזע ספציפי ולכן מעדיפים כלב גזעי, הרי שעל אחת וכמה יש לחשיבות "טוהר הגזע" שלו חשיבות רבה.
 
מי מאיתנו אינו נמס נוכח מראהו של גור צמרירי ומתוק? בין אם אתם רוכשים גור "כי הילדים רוצים" ובין אם אתם חובבי כלבים מושבעים ומעוניינים לאמץ גור ולגדלו מראשית דרכו, קחו בחשבון כי מכירת גורים נעשית  במטרה שיאמצו את הגורים הללו לטווח ארוך. זוהי "רכישה ארוכת טווח" ועליכם לדעת כי כלבים זעירים חיים בין 15- 17 שנה ולעיתים גם יותר. מובן שאיש אינו יכול לכפות עליכם לגדל כלב או להתמיד באימוצו, אולם מן הראוי שהכוונות שלכם תהיינה ארוכות טווח, גם למען רווחתו של הכלב וגם למען התחושה שלכם ושל בני משפחתכם. בסופו של דבר, גורים ובני אדם מתרגלים ונקשרים זה לזה וכל ניתוק כרוך בצער רב. שנית, עליכם להיות מתואמי ציפיות עם המציאות: מכירת גורים מתבצעת בשלב ראשוני של חיי הגורים, בו הם עדיין לא מאולפים ולא מחונכים לעשות את צרכיהם מחוץ לבית. במובן זה, היו ערוכים לקראת גמילה וחינוך לעשיית צרכים- תהליך שאורך זמן ודורש התמדה. מכירת גורים מבית "מולי חיות" מלווה בהדרכה צמודה ומתן הנחיות וטיפים, אולם אם אתם מרגישים שאין לכם כוחות או נכונות להתמודד עם " פיפי וקקי בבית" או " הוא מכרסם את רגלי השולחן?"- למרות שאנו בהחלט מעוניינים למכור את הגורים שלנו, אנו גם מעוניינים שבעלי הגורים ייהנו מהם, לרבות שלב החינוך לצרכים והקשיים שיכולים ללוות את תחילת ההתקשרות ביניכם. יחד עם זאת, זה המקום להרגיע אתכם כי חינוך נכון להתנהגות ועשיית צרכים בבית אמנם דורשת מכם השקעה של זמן ומוכנות נפשית, אולם ההנחיות שלנו בהחלט מסיעות לצלוח את שלב החינוך הראשוני בקלות ובאופן מהיר יחסי.
 
זה המקום לציין ולהדגיש: הילדים הבטיחו שהם יטפלו בכלב? ינקו אחריו? יקומו איתו בבוקר מוקדם יותר על מנת לצאת איתו לטיול? אז הם הבטיחו...רוב הילדים מקיימים, והם באמת מתכוונים לכך, אולם מניסיוננו, קחו בחשבון כי עיקר הטיפול בכלב יהיה מנת חלקכם.
 
פודל- כלב משפחתי ומתאים גם לאנשים הסובלים מאלרגיות. הוא אינו משיר שיער, חכם, ואינו נוטה להדיף ריח לא נעים. קל מאוד לאלף ולחנך אותו והוא מצוין עם ילדים.
 
פקינז- כלב חברותי, נאמן, בוטח בבעליו ועם זאת עצמאי ונוטה להתבודד.
 
שי צו – כלב שעשועים ידידותי, חברותי ועצמאי. גם כבוגר הוא עדיין בעל חזות "גורית" מתוקה וחמודה.
 
מלטז- נמרץ, זקוק לתשומת לב ולמחשקים עם בעליו. אינו משיר שיער ויכול להתאים גם לאנשים הסובלים מאלרגיות. זהו בהחלט כלב שמתאים למשפחה.
 
יורקשייר טרייר- כלב שאינו משיר שיער ואינו נוטה להדיף ריחות לא נעימים. מתאים לבעלי רגישויות ואלרגיות. הוא ידידותי, חביב ובעל מזג נוח. מתאים למשפחות עם ילדים.
 
צ'יוואווה- כלב קומפקטי, ערני ונמרץ. קטן מאוד בגודלו.
 
פג -  כלב חברותי, ויטאלי, שמח וערני.
 
קבליר קינג צ'ארלס – כלב שעשועים בעל מזג שמח.

מחפש כלבים למכירה בקניית גור  תקבל הדרכת גורים חיסון תילוע חייג למולי 03-9624844

אהבתם   שתפו  בפייסבוק
כאן מולי ממולי חיות מחמד 
שתפו בפיסבווק



כשמחליטים לבחור כלב נתקלים בהמון שאלות לפניכם עוד מבחר כתבות ומאמרים בנושא
1.בחירת כלב   

2.גור חדש בבית 

3.איך נבחר את הכלב המתאים 

4.סוגי כלבים| כלבים קטנים –צי'וואווה 

5.סוגי כלבים |כלבים קטנים –יורקשייר טרייר 

6. סוגי כלבים |כלבים קטנים-שי צו 

7. סוגי כלבים |כלבים קטנים-קבלייר קינג צאלס

8. סוגי כלבים |כלבים קטנים-פודל

9. סוגי כלבים |כלבים קטנים-מלטז

10.גורי צי'וואווה ננסיים

11.כלבים קטנים לאנשים מיוחדים

12.מולי מתיחס לגורי כלבים כמו תינוקות

13.סוגי כלבים קטנים למכירה

14.כלבים למכירה כלבים למסירה 

15.כלבים למכירה כלבים למסירה

16.מעוניין לקנות כלב גזעי מיוחד ?גור כלבים למכירה

17.שמות לכלבים-א-י 

18.שמות לכלבים כ,צ-ת

19.שמות לכלבים ק,ר,ש  

20.חנות חיות וגורים למכירה

21.חנות כלבים ליווי והדרכה בטיפול כלבים על ידי צוות מקצועי 

22.כלבים קטנים,כלבים גדולים מתוסים נפוצים

23.כלבים למכירה חתולים למכירה הדרכה צמודה

24.כלבים גזעיים יתרונות וחסרונות 

25.מתלבטים בן אימוץ כלב גזעי לבן אימוץ כלב מעורב

26.שוקלים לאמץ כלב 

27.חנות גורים בראשון לציון 

28.גורים למכירה –כלבים גזעיים בלבד

29.גורים למכירה לכל מי שיודע הכלב חברו הטוב של האדם

31.בעיות בבחירת גור

32.איך לבחור גור חדש 

33.הבית לגור החדש