לקוחות יקרים!! ,,,,הגיעו תחפושות לכלבים ,,,,ומשלוחים לכל הארץ,,, יש עיכובים של משלוחים ,,, עקב המלחמה,,, במקרה ויש תקלה לפנות אלינו
2014-08-19 05:07:14 Admin

גור חדש בבית

גור חדש בבית -תקופות בחייו של גור 
על חשיבות ההתנהלות הנכונה עם גורים

בדיוק כמו ילד קטן, גם גור כלבים מתפתח בקצב אישי ובכל תקופה הוא רוכש מיומנויות נוספות. אם שקלתם קניית גורים או שאתם מחפשים גורים למכירה, דעו כי החשיבות ההדרגתיות בהתפתחותו של הגור כה גבוהה עד כי היא עתידה להשפיע על כל חייו הבוגרים ולעצב את תכונות האופי העיקריות שלו. כדי לתת לגור שלכם את מה שהוא זקוק לו ריכזנו עבורכם את המידע הקריטי והמשמעותי ביותר על השלבים השונים בחייו של גור כלבים.
רגע לפני קניית גור ובמהלך חיפוש גורים לקנייה, זכרו כי הגיל האידיאלי לאימוץ עומד על 7 שבועות. זה הגיל בו הגור מגלה עניין בגורים שאתו ועם אמו. בגיל זה הגור מפתח מיומנויות תקשורת בריאות באמצעות משחקי נשיכות וביסוס המעמד, באמצעות ריסון מצד האם והתמודדות עם כלבים קטנים אחרים שבסביבה. בשלב זה תזכו להיות עבור הגור הקטן שלכם החברה אליה ייפתח ועמה יגלה מיומנויות תקשורת מפותחות.
7-16 שבועות – איך גור נולד?
החל מהגיל 7 שבועות הגור מפתח את מיומנויות החיים הבסיסיות שלו וההתרגלות לעולם שבחוץ. התמודדות עם בני אדם, סיפוק הרעב, יכולת הטלת צרכים במקום והתמודדות עם כלבים קטנים אחרים – כל אלו הינן מיומנויות החשובות להתפתחותו התקינה של הגור בטווח הארוך בחברה בה הוא חי.
7-12 שבועות – אמא, מה זה??
בתקופה זו ישנן שתי התפתחויות משמעותיות החולקות קשר הדדי: יצירת קשר בריא עם בני האדם בסביבה, קבלת המקום בהיררכיה המשפחתית, יצירת שיתוף פעולה ותחילת האילוף הבסיסי. במקביל, המודעות עולה ומגלה את הרעשים שבסביבה, מודעות להתקהלות של אנשים סביב, כלבים קטנים מסביב, גשם ורוחות, שמש חמה ומקומות מעניינים בבית ובקרבתו. זוהי התקופה בה סקרנותו עולה והופכת דומיננטית מול כל גילוי חדש.
8-10 שבועות – אימאל'ה, גשם!
גילאים אלו הינם רגישים יותר מתקופות אחרות שכן מאורעות טראומתיים שיתרחשו בשלב זה ייוותרו בזיכרונו של הקטנצ'יק למשך כל חייו. אם אתם כהורים חדשים רוצים להבטיח לגור הקטן שלכם חיים שמחים, השתדלו ככל הניתן להימנע מתחושות לא נעימות העלולות להיגרם לכלב כגון תחושת קור לא נעימה, כאב, רעש וכיו"ב. במידה ואין ברירה אלא לחשוף את הכלב לרעש גבוה לדוגמה, רצוי להתייעץ עם מאלף כלבים קטנים.
12-16 שבועות – אם בא לי, בא לי, ורק אני אקבע לי!
לאחר החשיפה לסביבה, זה הזמן בו הגור הקטן שלכם מגלה את היותו נפרד ואת קיומו העצמאי. תקופה זו עשויה לבלבל: מצד אחד זהו הגיל בו הגור מגלה את עצמו ואת יכולותיו, ולכן עלינו לטפחן. מאידך, חשוב להבהיר לו בצורה ברורה ככל הניתן את מעמדו בהיררכיה של הלהקה – המשפחה כמובן. האיזון הוא המילה המנצחת בתקופה זו ולכן חשוב לשמור על הרכות והנוקשות במידה.
4-6 חודשים – ה-א'-ב' של ה-וופ-וופ 
המשך החשיפה החברתית, פיתוח מיומנויות תקשורת חשובות ויצירת קשרים עם גורי כלבים קטנים אחרים, כלבים בוגרים ובני האדם במשפחה. בתקופה זו חשובה ההתמדה והיציבות בחשיפה הרגשית ובהצבת הגבולות החשובים.
6-12 חודשים – את לא תחליטי עליי!
אם אתם זוכרים מה עבר עליכם בגיל ההתבגרות, אולי יקל עליכם להבין את הגור שלכם ואת התנהגויותיו המוזרות. הגורון הקטן ינסה להוכיח שליטה, לבסס את מעמדו פעם אחר פעם במשך זמן רב. חשוב לפיכך לנהוג בשלבים אלו בצורה תקיפה אך לא אגרסיבית – ולהוכיח לגור את מעמדו מבלי לסרס אותו בצורה כוחנית.

רוצים גור קטן ומתאים למשפחה
גור פודל
גור מלטז
גור שי צו
גור יורקשייר
גור קבלייר

לכתבות נוספות לבחירת גור
1.בחירת כלב   

3.איך נבחר את הכלב המתאים 

4.סוגי כלבים| כלבים קטנים –צי'וואווה 

5.סוגי כלבים |כלבים קטנים –יורקשייר טרייר 

6. סוגי כלבים |כלבים קטנים-שי צו 

7. סוגי כלבים |כלבים קטנים-קבלייר קינג צאלס

8. סוגי כלבים |כלבים קטנים-פודל

9. סוגי כלבים |כלבים קטנים-מלטז

10.גורי צי'וואווה ננסיים

11.כלבים קטנים לאנשים מיוחדים

12.מולי מתיחס לגורי כלבים כמו תינוקות

13.סוגי כלבים קטנים למכירה

14.כלבים למכירה כלבים למסירה 

15.כלבים למכירה כלבים למסירה

16.מעוניין לקנות כלב גזעי מיוחד ?גור כלבים למכירה

17.שמות לכלבים-א-י 

18.שמות לכלבים כ,צ-ת

19.שמות לכלבים ק,ר,ש  

20.חנות חיות וגורים למכירה

21.חנות כלבים ליווי והדרכה בטיפול כלבים על ידי צוות מקצועי 

22.כלבים קטנים,כלבים גדולים מתוסים נפוצים

23.כלבים למכירה חתולים למכירה הדרכה צמודה

24.כלבים גזעיים יתרונות וחסרונות 

25.מתלבטים בן אימוץ כלב גזעי לבן אימוץ כלב מעורב

26.שוקלים לאמץ כלב 

27.חנות גורים בראשון לציון 

28.גורים למכירה –כלבים גזעיים בלבד

29.גורים למכירה לכל מי שיודע הכלב חברו הטוב של האדם

30.מעוניינים לרכוש גור 

31.בעיות בבחירת גור

32.איך לבחור גור חדש 

33.הבית לגור החדש